Onderwerp: Verjaardagstaarten
Hier even de verjaardagstaarten van onze dochter en jongste zoon. Ze waren 7 en 9 februari jarig en afgelopen zaterdag hadden ze hun kinderfeestje. Ze zitten hier in het dorp op school en hebben nog dezelfde vriendjes en vriendinnetjes, dus daarom maar een kinderfeestje voor allebei.
Dit waren hun verjaardagstaarten. Allebei gevuld met banketbakkersroom en aarbeienjam en afgesmeerd met botercreme.

Dit waren hun taarten voor het verjaardagsfeestje. De walvis was glutenvrij en beide gevuld met aarbeienjam en afgesmeerd met botercreme met aarbeiaroma. Ik had geen draad in huis om de druppels op te zetten. Dus bij gebrek aan beter maar op houten stokjes. Doet wel een beetje afbreuk aan het geheel.

Voor het feestje had ik voor alle kinderen een eigen bol gebakken en bekleed en die mochten ze zelf versieren en mee naar huis nemen. Dit vonden ze helemaal geweldig. Een vader die zijn kinderen kwam ophalen vroeg of dit in Nederland een gewoonte is dat de kinderen een taart mee naar huis krijgen.
Ik heb een tijdje niet op het forum kunnen reageren, maar ik heb jullie taarten wel bekeken. En het zijn stuk voor stuk hele mooie taarten. Mijn complimenten aan iedereen. Jullie zijn dus ook niet verplicht om te reageren.
Wil je nog andere taarten van me zien, ik heb mijn album ook weer eens bijgewerkt.
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA