1

Onderwerp: Theepot HELP!!!

Hoi dames,

Moet deze week een theepot maken. Nu is mijn vraag welke deeg gebruiken jullie? is het biscuit of cake?

En hoe maak zo een ding? heeft iemand mss een how to van een theepot/kan?
Welke vorm heb ik ervoor nodig?

Sorry voor de vele vragen  :o

Hoop dat iemand me snel kan helpen *)

2

Re: Theepot HELP!!!

Hallo,

Ik heb net een theepot gemaakt. Kijk maar in mijn album. Hij is gemaakt van gewone cake en de vormpjes zijn halve bollen van IKEA. In de tuit en oor zijn stokjes verwerkt.
Hoop dat je er iets mee kunt.
Groetjes Natascha

3

Tasch schreef:

Hallo,

Ik heb net een theepot gemaakt. Kijk maar in mijn album. Hij is gemaakt van gewone cake en de vormpjes zijn halve bollen van IKEA. In de tuit en oor zijn stokjes verwerkt.
Hoop dat je er iets mee kunt.
Groetjes Natascha

Die is echt prachtig, denk niet dat ik hem zo mooi kan krijgen.

Vul je de taart met een vulling of laat je het gewoon zo? en hoe plak je de twee bollen aan elkaar vast?

Heel erg bedankt voor je reactie

4

Ik heb hem niet gevuld, maar aan elkaar geplakt met botercreme en afgesmeerd met botercreme. Mijn moeder heeft hem geserveerd met kersen en slagroom er los bij.

Groetjes Natascha

5

Oh ok heel erg bedankt. Zal het eens gaan proberen

6

Heb nog een foto voor je gevonden met erbij een beetje hoe ze het gedaan heeft:
http://www.cakecentral.com/cake-photo-1191877.html

Ik had op www.expertvillage.com ook een how-to gevonden ruim een week geleden, maar kan hem niet meer vinden voor je. Misschien als je zelf even zoekt: onder desserts moet hij staan.

Roosje

7

Swinta schreef:

Heb nog een foto voor je gevonden met erbij een beetje hoe ze het gedaan heeft:
http://www.cakecentral.com/cake-photo-1191877.html

Ik had op www.expertvillage.com ook een how-to gevonden ruim een week geleden, maar kan hem niet meer vinden voor je. Misschien als je zelf even zoekt: onder desserts moet hij staan.

Je bent een engel heel erg bedankt! Ga gelijk ff kijken

Groetjes,