Onderwerp: Mijn eerste taart!!!
Mijn 1e taart, alles zelf gemaakt, de biscuit was wat laag gebleven dus durfde ik niet door te snijden, dan nog maar een bakken. De vulling had ik van sinasappelmouse gemaakt. De hele boel met botercreme afgesmeerd. Toen de fondant gemaakt en bewerkt. Op zich zag ik hier het meest tegenop, maar het ging super. Ik had alleen nog geen kleurenpasta dus is hij in het wit gebleven, maar ondanks dat smaakte hij best. Tsja... hier en daar nog een klein deukje, ik had wat meer botercreme nodig dit doordat achteraf bleek dat het geen 24 maar 26 cm bakvorm was.

De 2e taart was helaas minder, niet qua smaak. De biscuit was al beter gelukt (had de eerste keer niet lang genoeg geklopt) De vulling gemaakt van kersen met taartina. 1,5 x zoveel botercreme gemaakt, denk dan heb ik ieder geval genoeg
. En jawel alles ging beter als de eerste keer, maar de fondant
helaas eerst was het te korrelig.... en toen niet meer te bewerken...uitgedroogd
:S.
Dus toen maar zonder gegeten.... en hij smaakte ook best. Alleen was dat voor mijn verjaardag en heb ik dus niet de kans gekregen er een foto van te maken, want voor ik klaar was, stond de eerste al op de stoep hahahaha.

daar begin ik dus niet aan, zeker fondant niet