Onderwerp: Dora en Boots
Hoi iedereen,
Ik mocht dit weekend voor een collega haar dochtertje 2 taarten maken. Het meisje is helemaal gek van Dora en Boots en aangezien er toch wel 24 personen kwamen vroeg ze om dan 2 taarten te maken met elk afzonderlijk een figuurtje.
De Boots-taart is een gewone biscuit gevuld met chocomousse en mandarijntjes en afgesmeerd met chocoladebotercreme. De Dora-taart is de gespikkelde mokkataart van Lara gevuld met kokosmousse en afgesmeerd met chocoladebotercreme.
Wat een drama was die Dora-taart zeg. Dat hele ding zakte scheef en dit een half uur voordat ze klaar moest zijn. Gelukkig woont Catherine bij mij in de buurt en heeft zij even voor hulplijn gespeeld. Zij gaf mij de tip om een lint rond de taart te binden zodat hij niet verder kon schuiven. Hellup, geen lintje in huis te bekennen natuurlijk. Dus weer naar Catherine gebeld en ik mocht gelukkig met taart en al langskomen en heeft zij er een lint rondgebonden. Verder scheurde de marsepein ook, maar dat viel gelukkig niemand (zonder de kenners gerekend natuurlijk) echt op.
Al bij al was de collega (en vooral de jarige) erg blij.
Nogmaals bedankt voor alle hulp Catherine, je bent geweldig!!!!
Bedankt voor het kijken.
Groetjes,
Peggy