1

Onderwerp: effe voorstellen

hoi allemaal,
ook ik wil graag leren om van die lekkere en mooie taarten te maken, ben per stom toeval in engeland erachter gekeomen dat veel spullen zo in de supermarkten te koop zijn. dus ben hier op speurtocht gegaan maar dat viel toch wel effe tegen hoor.Zo ben ik terecht gekomen bij dit forum en hoop hier veel tips en ideeen op te doen. Maar ik woon in noord limburg en zou ook graag een workshop willen doen maar kan in de buurt niets vinden, dus alle tips over adressen etc zijn welkom.

Groetjes

2

Re: effe voorstellen

Hoi Jensie (is dat je echte naam?)

Je kan hier echt veel vinden in het forum, daar staat ook rubriek tussen vraag en aanbod; workshops. Zou daar eerst even kijken als ik jou was. En door de zoekfunctie te gebruiken en Limburg in de typen komen er vast resultaten.
Succes met zoeken en met taart maken. Zien hopelijk de foto's wel.

Groet van Marianne

welkom bij de club!

en volgens mij wordt de club in Limburg ondertussen ook al aardig groot dus er zijn er zat die je kunnen helpen hoor als het niet wil lukken!

succes,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Welkom!!
idd. Limburg begint goed uit tebreiden, haha

Veel bakplezier....
En veel foto's want daar zijn wij gek op!!

Groetjes Marlies.

5

Ik dank jullie wel voor het welkom, ik zal zekers veel rond snuffelen en lezen/leren van dit forum want ik ben een echte beginneling . En ja de limbo's :think: wonen nu ook niet echt centraal,dus super die uitbreiding.