1

Onderwerp: hallo allemaal

Hoi,

Vandaag heb ik besloten om mij te registeren. Ik kijk vaak naar de mooie creaties die voorbij komen en hoop dat ik ooit in staat ben om zoiets moois te maken.
Ik ben 31 jaar, getrouwd en heb drie mooie dochters uit Colombia. En natuurlijk maak ik een taart als ze jarig zijn. Ik heb er al een aantal gemaakt en gelukkig krijg in het materiaal steeds beter onder de knie, al blijft het soms lastig en dus frustrerend.

Gelukkig zijn mijn dochters nog steed dolblij met de taarten en het bezoek vindt ze lekker. Dat is het belangrijkste.
En ik leer op dit forum vast allerlei nieuwe technieken. Ik zal proberen er actief bij te zijn.

Groetjes Veronique

2

Re: hallo allemaal

Hoi Veronique,

Leuk dat je dr ook bent. Al enige taarten gemaakt las ik. Misschien wel leuk om ze in de taartenparade te plaatsen.

Groet van Marianne

HOi welkom bij de club!

veel bakplezier toegewenst!

helemaal met de vorige spreker eens hoor vooral showen die taaren!!!!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Welkom op dit verslavend forum, haha
en idd. lekker showen die taarten!!
Foto's daar zijn wij gek op!!

Veel bakplezier!!

Groetjes Marlies.

5

Hoi,

Ik zit mij helemaal te vergapen aan die mooie taarten en besef dat ik lang nog niet zover ben. Helaas....
Volgende week woensdag is mijn dochter jarig. Ik heb via de website al een ouwel gekocht met barbie. Lekker makkelijk dit jaar. En voor het eerst ga ik werken met biscuitdeeg. Ben erg benieuwd.

En ja, nadat ik het forum heb gelezen wil ik ook aan een keukenmachine.
Mijn man had al een kitchenaid voor mij gekocht, heel lief maar veel te duur. Misschien de Kenwood??

Ik zal binnenkort proberen mijn baksels te showen. Nu nog even mijn bed in, ben nl ziek....

Groetjes Veronique