Onderwerp: Bob de bouwer
Nou,hier is dan eindelijk!*) Na weken van voorbereiden,nadenken,vloeken, drie (in mijn ogen) slechte broers van Bob is hij dan eindelijk naar m'n zin! Hoe vaak ik heb gezegd:"dit doe ik n
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bob de bouwer
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou,hier is dan eindelijk!*) Na weken van voorbereiden,nadenken,vloeken, drie (in mijn ogen) slechte broers van Bob is hij dan eindelijk naar m'n zin! Hoe vaak ik heb gezegd:"dit doe ik n
Hij is super mooi!! Goed gelukt dus.
Ik vind hem superleuk. ik wou er niet aan beginnen, dus had ik 6 andere figuren.
Heel mooi gelukt hoor.....
Hij is super geworden!!! Ik vind je letters zo gaaf!! Enne de frustratie hoort er bij :-)
Dorieke
Leuk! Helemaal bob, het werk en het vloeken meer dan waard hoor!
Supergoed geworden zeg, kan me voorstellen dat Bob een "nachtmerrie" was maar hij ziet er megastoer uit zo op de taart!! Heel mooi geworden!!
Wauw,wat een gave Bob de Bouwer taart!!!
heel erg mooi,ik vind hem er sprekend op lijken!!!
maar hij is je tijd wel waard geweest, gaaf met die naam en het stoplicht en mooie bob
Wauw zeg, Bob ziet er goed uit !!!!!
De wekenlange strijd is het waard geweest hoor!! Echt een toppertrje!!
De aanhouder wint, het eindresultaat is prachtig!
Super, mooi geboetseerd 
Bob lijkt sprekend, maar ik vind toch Titus het leukst 
Wat een grote taart trouwens!
Ziet er goed uit!
Wat prachtig geboetseerd!
Ooh prachtig! Echt een superleuke Bob 
Super bob!
Maar Monique ... Kunnen we het bouwen ... nou en of! Dat zal voortaan jou motto moeten zijn 
Gaaaaaaaaaaaaf!!!!
Dat stoplicht... je boetseersels... echt knap gedaan!
Niet zo mopperen op je zelf hoor Mo! Toppie taart waar je trots op kan zijn. Weet zeker dat ze nog eens bij je bestellen. Heb nog niet echt de tijd gehad/genomen om op de site te kijken. Sorry. Heb wel eerst jouw taarten opgezocht...Hi hi.
Groetjes Monique 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bob de bouwer