1

Onderwerp: Rozentaart voor Ilse!

Hoi allemaal,

Ilse van 9 was duidelijk in haar opdracht: veel roze en rozen!! Enthousiast begon de PP rozentoren aan "de binnenkant van m'n ogen" te spoken, en ik begon op dinsdag met 20 roosjes,op woensdag nog eens 20 in een andere tint, en op donderdagavond nog een 10 in de 3e tint roze...maar op vrijdag bij het in elkaar bouwen bleken het bij lange na niet voldoende roosjes,help! Na 75 ben ik opgehouden met tellen,terwijl manlief zat te zuchten op de bank,met de dvd die we "gezellie" zouden gaan kijken in z'n hand...
Uiteindelijk om het geen nachtwerk te laten worden, de plannen aangepast en een Ikea bol gebakken en de roosjes daarop geplakt, en daarna op een "gewoon" plat taartje geplaatst.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BCZTJLPX.jpg

De jongedame in kwestie was erg blij,maar vooral de reactie van de ouders was hartverwarmend, ze hadden het idee een bruidstaart te hebben gekregen ipv een verjaardagstaart. Was dus wel een goed leermoment voor ondergetekende,ook ivm de vooraf afgesproken prijs die natuurlijk(zoals gewoonlijk,haha) totaal niet in verhouding stond tot de hoeveelheid werk,maar ja.....
De vlinders waren van eetpapier.
Veel plezier met kijken!

Groetjes van Nicole uit Haarlem.
P.s. Oh ja, bijna vergeten: de vulling was 1 laag frambozen bavaroise en 1 laag slagroom/monchou/Bastognekruimels,mmhhhh!

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

2

Re: Rozentaart voor Ilse!

Heel mooi geworden!

Groetjes Cassidy

3

Hij is prachtig! Lekker roze en meisjesachtig. Terecht dat ze het een soort bruidstaart vonden ipv een verjaardagstaart!

4

Heel mooi gemaakt hoor! vind hem superschattig!

5

Oh leuk. Ik heb ook eetbaar papier gekocht en weet nog niet wat ik daar me zal doen. Kan je hier ook een how to van plaatsen? Nog een vraagje. Steek je die ijzer draadjes kaal in je taart of doe je daar ook wat mee?

Groet van Marianne

6

als bruidstaart zou deze zeker niet misstaan, heb hem even opgeslagen hoor

7

Prachtig!! Zou inderdaad errug mooi zijn als bruidstaart, enne Nicole super opgelost zo met het bolletje eronder!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

8

Schitterend en mooi opgelost zo.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Wat ontzettend mooi ! En dat voor een "gewone"verjaardag. Wat een werk !! Mag ik je vragen wat je nou vraagt/krijgt voor zo'n taart, want dit is natuurlijk niet gewoon een taart voor zoveel personen.

Groet, Jolanda

10

prachtige taart!

Ik vind hem helemaal leuk!

12

Heel romantisch. Zijn dat rozen uit marsepein? Die vlindertjes is dat met een papierponsje gedaan? Heel leuk.

13

Prachtig gemaakt!! Echt heel leuk :)

14

Wauw! Echt prachtig, wat een geweldig mooie taart. Gaaf ook zo op een boltaart.
Hihi, als je 1 euro per roos zou rekenen zou die zowiezo al 75 euro moeten kosten :lol:
Maar ja bij mij gaat het ook altijd zo hoor :lol:

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

15

superrrrr mooi hoor ;D

16

Heel erg leuk geworden hoor! En wat een werk!!

Groetjes Patricia!

17

WAUW, SUPER....

Wat een mooie taart en zoveel werk,
maar ja dan krijg je wel een KUNSTWERK vind ik.

Groetjes Marlies.

18

Ha Nicole,

Mooi dat roze! Hij is echt heel mooi geworden...

(ik kan me bij mij een rozen taartje herinneren dat wel nachtwerk werd, hihi, je had gewaarschuwd kunnen zijn!)
Hebben jullie de DVD nog gekeken??

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

19

wauw heel mooi!

20

Mooi! Enne...respect voor de vele rozen, zoasl je al bij de mijne schreef: ik weet er ook alles van!!

Je hart fluitsert, luister goed!

21

Wat een werk hoor! Ik vind hem zo met een rand eronder ook heel erg mooi geworden. Leuke oplossing dus.

>>> NIEUW: Zoetekoek heette voorheen Supermuis!!!

22

Wauw, maar....WAT VEEL WERK ZEG!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

Een hele mooie roze taart met hele mooie rozen,het lijkt inderdaad wel op een bruidstaart!!!Heel erg mooi!!!

24

Heel erg mooi !!!!!!

25

Heel erg goed opgelost met die bol. Een super creatie is het geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl