Onderwerp: meptaartje
Iemand vroeg vandaag of er een meptaartje bij mag, maar hoe groot maken jullie die ongeveer en hoeveel vragen jullie daarvoor. Ik heb het nog nooit erbij gedaan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » meptaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand vroeg vandaag of er een meptaartje bij mag, maar hoe groot maken jullie die ongeveer en hoeveel vragen jullie daarvoor. Ik heb het nog nooit erbij gedaan.
Meptaartje zou ik heel klein maken, een ikea bolletje (11cm) of een kleine ronde vorm (12 cm)
Het leukste voor het kind is om alleen botercreme te doen, opspuiten in een leuk figuurtje of tekst, niet bekleden met fondant of marsepein (of het moet ballina zijn, die blijft lekker zacht)
Want meppen op botercreme is veel leuker als meppen op een plak fondant
Meppen is het allerleukts op/in slagroom
En dat lusten de meeste kleintjes ook gewoon, botercreme is dan toch weer snel wat minder wat dat betreft. Hoewel mijn eigen mannetje op zijn 1e verjaardag niet in de slagroom wilde meppen
Voor een meptaartje reken ik 5 euro.
Natuurlijk kam slagroom ook! Helemaal niet aan gedacht.
Dank jullie wel, maar ik kreeg net een berichtje dat ze van de taart afziet omdat ze het te duur vind voor de eerste verjaardag. Erg jammer dus.
Inderdaad jammer!
Ze gaat naar de Hema dus
Ik zit ook erg te twijfelen of ik een berichtje terug zal sturen om veel plezier te wensen met de slagroomtaart. Misschien iets te sarcastisch.
Ik zou de eer aan mezelf houden en het niet doen. Maar je bent er inderdaad wel erg toe geneigd! "eet smakelijk van je hemataart"
Iemand vroeg mij laatst om
Het staat iedereen toch vrij om rond te vragen wat het kost? Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet heel veel geld over hebt voor een eerste verjaardagstaart van een kind dat het zelf niet doorheeft (hoe mooi het is), het is dan meer voor de ouders of voor het bezoek.
Wel jammer voor jou natuurlijk, en ik kan me voorstellen dat je je vervelend voelt dat iemand wel interesse heeft maar het toch te duur vindt, maar ik kan het me toch goed voorstellen vanuit haar perspectief.
Ik zou geen mail sturen, hooguit iets van, fijne verjaardag en misschien volgend jaar?
Inderdaad, het wil toch niet zeggen dat ze je taarten wel of niet goed vind, maar waarschijnlijk te duur voor haar portemonnee. Daar is ze toch vrij in?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » meptaartje