Re: weer assepoester maar nu een andere sene van de film.
Jaaaaa......werkelijk een plaatje.......
Dat heb je alweer zo mooi gemaakt.......
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » weer assepoester maar nu een andere sene van de film.
Jaaaaa......werkelijk een plaatje.......
Dat heb je alweer zo mooi gemaakt.......
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is waanzinnig zeg!! Heel heel heeeeeeeeel erg mooi! Zucht.....
groetjes,
Dorieke
Geweldig gedaan! Je maakt geen taart meer, maar kunst! Zonde om op te eten!
En... met het aantal taarten wat nu dagelijks wordt geplaatst is het bijna onmogelijk om overal op te reageren. Mij lukt het in ieder geval niet.
Ooooh, gaaf zeg!!! 
Echt helemaal top!
ben nu wel benieuw naar je eerste idee 
Maar deze is wel heel prinsesserig geworden ...mooi het verhaal er zo in
Geweldig leuk geworden Wen, echt een plaatje is Assepoester, hoe ze ook kijkt, echt prinsesserig!
:-D Enne die rolex om haar pols kan best hoor bij prinsessen, just look at me

ps. Suuuper weer afgewerkt het de torens en de deur erachter, is weer van karton met fondant ertegenaan?
en ik maar wachten op die wasbeer 
Maar deze taart is echt supertof geworden, mijn assepoesje wacht nog geduldig in de kast op een taart!!!
oooooohhhhh wendy...wat een plaatje weer...zit weer met open mond te kijken...ze is zooooo mooi......
ohhh wauw wat een plaatje!
Hij is geweldig Wendy, en wat heeft ze een lief koppie!
Ow wat een beauty is dit zeg !!!! Assepoes blijft leuk !!!
Super mooi gemaakt zeg..............
Geweldig!!!!!
Zucht...... zucht....... wat is ie weer mooi !!! Achterwandje helemaal geweldig ! Maar wat zie ik ??????? Zijn de torens van keukenrollen
Vertel hoe heb je het achterwandje gemaakt !
Wowwwww.............wat is deze weer gááááf!! Hoe heb je het weer bedacht!!
Mooi die torens en achterwand, en die rode loper...... zucht...... wat zal dat meisje stralen *) *) *)
Zucht...... zucht....... wat is ie weer mooi !!! Achterwandje helemaal geweldig ! Maar wat zie ik ??????? Zijn de torens van keukenrollen
Vertel hoe heb je het achterwandje gemaakt !
BIJNA GOED!!!. 
De torentjes zijn stukken stevige rollen die ik in mijn inpakpapier had zitten.
Iets smaller dus dan keukenrollen.
En de achterwand is fondant op karton ja. Vond het wat onzinnig om dit te gaan doen met tylose en fondant, in totaal was het best hoog dus zonder karton erg breekbaar, en dan na al die moeite gaat natuurlijk niemand zo'n wand opeten.
Tenminste, dat hoop ik dan toch. 
Dus gewoon tegen voedselveilig karton gedaan, wel zo handig. 
Allemaal bedankt voor de leuke reacties weer. 
Geweldig leuk geworden Wen, echt een plaatje is Assepoester, hoe ze ook kijkt, echt prinsesserig!
:-D Enne die rolex om haar pols kan best hoor bij prinsessen, just look at me
![]()
ps. Suuuper weer afgewerkt het de torens en de deur erachter, is weer van karton met fondant ertegenaan?
Hihihi, Lara, maar als ik prinsesje Lara in mijn achterhoofd had gehouden, dan had ik haar natuuuuurlijk aan roze jurk aangetrokken.

Ook deze is weer schitterend!
Weer een hele mooie Assepoes
, inderdaad een echte prinsessentaart. Ik ben wel benieuwd hoe die achterkant blijft staan trouwens, het ziet er heel kunstig uit!
Oh Wendy prachtig is ie inderdaad! Wat gaaf dat je zoiets toch uit je hoofd knalt zeg!
WAUW!
Heel er leuk deze scene en toch ook nog heel veel taart naast het minder eetbare decor! De kleine klimroosjes zijn ook zoooo leuk!
hey wendy, ik zat ook al een tijd te denken wat ik met mijn assepoester moest. Ik wilde een kasteel maar wist niet goed hoe ik dat moest gaan verwerken want dat zou dan een grote stapeltaart/kasteel moeten worden. Jou idee is zoals altijd geweldig. Ik ben benieuwd hoe je de muur en de zijkanten hebt gemaakt.
Dit was mijn werkje wat ik mee had naar mijn werk. ![]()
Ohhh Wendy, wat een schatje, erg leuk met die kasteelmuur

Weer een hele mooie Assepoes
, inderdaad een echte prinsessentaart. Ik ben wel benieuwd hoe die achterkant blijft staan trouwens, het ziet er heel kunstig uit!
Gewoon tegen de ondertaart aangeplakt met icing. 
Het karton was niet zo vreselijk stevig, maar de ondertaart met de trap erop was best hoog, dus daar tegenaan werd het al een stevig geheel.
Het is echt een prachtige prinsessentaart, wat een geweldig ontwerp weer!
Ik wil ook zo'n jurk!

Prachtig! Ik ben zelf ook bezig een kasteeltaart te maken waarbij ik mijn prinsesje kan gaan gebruiken die we bij jou hebben gemaakt. Ik heb al mini blaadjes en roosjes zitten maken met mijn zoontje samen. Nu wordt de taart nooit zo prachtig als deze maar het is heel mooi ter inspiratie.
Ik wilde mijn taart baseren op de kasteeltaart in het boek van Debby Brown alleen dan wat kleurrijker...ben benieuwd of het me gaat lukken.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » weer assepoester maar nu een andere sene van de film.