Re: Deze 3 heb ik vandaag gemaakt....
OOOO,ooooo en ooo prachtig je taarten. Je hebt aan mn ootjes wel begrepen dat WP mn favo is h
*Tovertaartjes: ik tover het taartje van je dromen*
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze 3 heb ik vandaag gemaakt....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
OOOO,ooooo en ooo prachtig je taarten. Je hebt aan mn ootjes wel begrepen dat WP mn favo is h
Oh, Micky, ben weer diep onder de indruk: wat zijn ze weer mooi !! Ondanks, dat het er 3 op 1 dag zijn, kan ik je nergens bespeuren op een mindere afwerking. Helemaal mooi! Ook ik heb het gisteren met Veronica nog gehad over jouw taarten. Wat is het toch verslavend. Ga je nog even mailen ....
Allemaal mooie taarten!
Leuk die lollifant is erg goed gedaan zeg!
Wow, ik vind ze allemaal geweldig!
SUPER, wat een productie!!
Ik vind ze alle 3 PRACHTIG!!
Groetjes Marlies.
Wat een supermooie strakke taarten!!
Erg mooi alledrie
Wauw,3 mega mooie taarten!!!!!
Ze zien er alledrie fantastisch uit. Wat een werk heb je daaraan gehad zeg. Is het ook nog gelukt met de cupcakes?
Wat een leuke taarten joh! Ik kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt was. Jonge, jonge, jonge, ik doe het je niet na hoor!
Super schattige taarten!
wat een mooie taarten en dat in zo'n korte tijd.
ik ben zelf met een taart bezig geweest en had er maar 1 af in die tijd.
ik ben dan nog wel een beginner maar ik vindt het erg knap hoop dat ik het straks ook wat sneller kan.
groetjes miranda
Wow 3 super taarten! Echt schitterend zeg!
wat een leuke taarten....jeetje deze had ik bijna gemist maar ondat ik op clown ging zoeken kwam ik op jouw topic...en wat wil het toeval....ik krijg net een vraag om winnie met zijn vriendjes op een taart te zetten.....die van jou ga ik even opslaan...heeeeeel leuk......o ja die clown is pas voor eind aug ..maar ga ik ook even opslaan.....en je strik is gewoon top....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze 3 heb ik vandaag gemaakt....