Re: Topsy Turvy, Babyshower, Bruiloft, LV tas, Dora, Kasteel, Nacht.
Stuk voor stuk schitterende taarten.
Vind die zwangere vrouw wel erg leuk bedacht. SUPER!
Marleen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy, Babyshower, Bruiloft, LV tas, Dora, Kasteel, Nacht.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Stuk voor stuk schitterende taarten.
Vind die zwangere vrouw wel erg leuk bedacht. SUPER!
Marleen
Ze zijn allemaal mooi, maar die buik is superleuk en origineel!
Wat vond de dame in kwestie ervan?
Die blijven maar komen ...de ene na de andere pracht taart!!!!!
Fantastisch!!!! En wat een produktie zeg!!
Ze zijn allemaal mooi, maar die buik is superleuk en origineel!
Wat vond de dame in kwestie ervan?
GEWELDIG
Ze was de dag daarop jarig en haar zoontje Justin is die dag ook geboren te vroeg, ze was 29 maart pas uitgerekend.
Alles gaat goed.
Hadden we niet vorige week al zo'n hele rij taarten van je voorbij zien komen? mensen kinderen doe je nog wel wat anders dan bakken? wat een productie.
Ik vind ze stuk voor stuk supermooi en leuk en kan ook niet kiezen
en moeders.........:thumb: mooie poppetjes weer 
zoveel taarten in
Wat een prachit gwerk heb je geleverd zeg! WAUW! Ze zijn allemaal zo mooi afgewerkt en zo strak. En dat terwijl je ziek was, nou nou.
Als ik een favoriet mag aanwijzen dan doe ik echt de taarten met de zwangere dame. Te gek En heel origineel.
Denk dat ik stiekum er wel eentje ga lenen van je hoor! 
ZO,zeg wat een productie!!!Allemaal heel erg mooi,maar de zwangere buik heeft ook mijn voorkeur!!!
ik vind die zwangere dame een gaaf idee. Ik ga haar onthouden. De rest is natuurlijk ook super gaaf.
Natascha
Wat een mooie taarten! Ik vind je bolle buik echt geweldig!!(tenminste...de taart die je daarvan gemaakt heb...ik weet helemaal niet of jij een bolle buik hebt...hihi)
Hadden we niet vorige week al zo'n hele rij taarten van je voorbij zien komen? mensen kinderen doe je nog wel wat anders dan bakken? wat een productie.
Ik vind ze stuk voor stuk supermooi en leuk en kan ook niet kiezen
en moeders.........:thumb: mooie poppetjes weer
Dank je wel ik probeer er iedere keer weer mijn best op te doen.
Wow, wat een prachtstukken!!! 
Ik vind ze ook allemaal prachtig zeg!!
:Y
Vind de topsy turvy wel eruit springen! En Bert en Ernie vind ik ook super, ach, eigenlijk allemaal! 
Wat een gave taarten. Taarten? Nee het zijn kunstwerkjes! (En ik heb net even op de site gekeken, die ziet er ook geweldig uit)
Ik zou ook niet zo 1.2.3 kunnen kiezen...
Ik vind ze ook allemaal SUPER!!
Die zwangere buik is idd. wel heel uniek....
Groetjes Marlies.
Zow dat zijn er veel !!! En allemaal even mooi, maar die zwangere buik vind ik wel heel erg gaaf zeg !!!
Wat een hoop taartenpracht! Hard gewerkt en schitterende resultaten!
Ik vind de 3D zwangertaart erg leuk, maar ook de gepuzzelde versie suuuuper, waar heb je dat plaatje vandaan?
HOE
HEB
JIJ
DIE
TAS
GEMAAKT?!
Die is zoooooooooooooo gaaf!!!!!! Echt helemaal geweldig! Die ga ik zeker onthouden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy, Babyshower, Bruiloft, LV tas, Dora, Kasteel, Nacht.