Onderwerp: vullen met laag kapsel
hallo,
ik zit nog niet zo lang op het forum, maar ben in het bakken van taarten ook niet echt een beginneling te noemen, eerder met het decoreren zoals dat hier zo uitbundig gebeurd.
enfin, mijn broertje is jarig, en ik heb hem een disney taart beloofd. heel uitbundig heb ik hem allerlei vullingen en combi's laten proeven en hij heeft gekozen voor witte chocolade ganache en bbr met hagelslag (dat hadden we toevallig in huis die hagelslag dus dat heb ik er toen maar overheen gestrooid en dat bleek me een geweldige combi volgens mijn broertje) (*hij wordt overigens 10*)
nu heb ik een vierkant kapsel gebakken, en dat was voor het eerst, maar ik had gewoon genoeg deeg gemaakt voor 15 personen, omdat er maar 10 mensen op het feestje komen. Toen bleek mijn vierkante vorm heel groot uit te vallen, en nu heb ik dus een heel laag kapsel, en ik weet niet goed wat ik nu m oet doen om het twee keer te vullen, die twee vullingen plompverloren boven op elkaar leggen lijkt me ook niet zo'n goed plan. of wel???
toch maar een kapsel bijbakken en (erboven op dus een) hogere taart maken of is er een andere oplossing?? ik hoor het heel graag
alvast bedankt!