Re: Rozentaart à la PP
Is het kapsel ook in kegelvorm? Of zijn het ronde taarten die steeds kleiner worden?
Het zijn ronde taarten die steeds kleiner worden, de onderste heb ik een beetje afgesneden, omdat er anders zo'n dikke dot cr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rozentaart à la PP
Is het kapsel ook in kegelvorm? Of zijn het ronde taarten die steeds kleiner worden?
Het zijn ronde taarten die steeds kleiner worden, de onderste heb ik een beetje afgesneden, omdat er anders zo'n dikke dot cr
Super! Wat een werk!!! Pffft... Knap gedaan hoor!
Wwwoooooooowwww!!!! Wat een werk!!!! 
Ik vind hem geweldig!!
Super! 
Wat ongelooflijk mooi!! En wat een werk zeg!! Prachtig!
Dorieke
Ow dit is hem, dit is hem h
Ik hoop dat ze deze nooit bestellen ....zo ....neenee niet lelijk hoor ...maar hij is zooo mooi dat die natuurlijk gewenst is als ze die zien en ik er echt niet moet aan denken om al die roosjes te maken!!!
Ze zijn dan nog allemaal zo prachtig!!
Maar al je werk en dat van je zus loont ...want het is een echte topper 
WAANZINNIG!!!!!! Wat een gave taart heb je gemaakt Irma, niet te geloven joh dat je je daaraan gewaagd hebt, neem m'n hoedje voor je af, wat een plaaatje is het geworden!!

Wauw!!!Wat een mega prachtige taart,heb het boek ook,maar of ik 'm ooit ga maken!!Je ouders zullen hem vast prachtig gevonden hebben!!!!
SUPER, WAUW, MOOI, PRACHTIG!!!
Ik weet even niet wat ik nog meer kan zeggen.....
Wat een mooi kunstwerk!!
Groetjes Marlies.
wat een prachtige taart ....ik heb deze aan mijn nichtje beloofd als ze gaat trouwen...ze hebben nog geen plannen (gelukkig).......welke maten taart zitten er onder..????
dat iemand die echt nagemaakt heeft! het allerlaatste taartje uit haar boek waar iedereen bij denkt 'god wat een werk'
maar de jouwe lijkt sprekend hoor, echt heel erg mooi gedaan!
Helemaal geweldig uitgewerkt, maar god wat een werk meid. Super. 
Inderdaad wat een werk,doet me denken aan"
Raad hoeveel rozen erin zijn verwerkt?
Hij is prachtig.
groetjes,Natasja.
WAUW, wat een bloemenpracht !!!! En mens ....wat een werk, maar echt supergaaf zeg.
O, wat is ie geweldig! Daar zullen je ouders wel heel blij mee zijn!
Wauw, schitterend!!!! En wat een werk zeg.
Deze is zooooo prachtig zeg! Maar wat een hoooooop werk!
Ik vraag me zo wie zo wel eens af of de verhouding werk: taart wel helemaal 'normaal' is, maar deze breekt denk ik wat dat betreft wel alles....
Maar ja, gek zijn we toch allemaal een beetje hier
!
Het was even zoeken, maar heb hem weer gevonden ! Dit is echt zooooooo mooi ! En wat een werk al die roosjes ! Moest gewoon nog even reageren !
Schitterend, wat een werk zeg 
jemig, hij is echt prachtig! Een van de mooiste taarten die ik gezien heb.
Hoe snijd je zon kunstwerk nou eigenlijk fatsoenlijk aan?
GEWELDIG!!!! En wat een enorme klus.
Het lijkt me een ware nachtmerrie om deze te moeten maken maar wat een prachtige droom om te zien! Super
.
hij is echt helemaal geweldig gaaf zeg en het werk wat erin zit... maar als je dit resultaat ziet dan is het het wel waard!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Rozentaart à la PP