Re: Bling-bling voor...
wat een onwijs gave taart zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bling-bling voor...
Zucht...... geweldig !!! Ik weet niet of je nog meer hebt gepost, maar de andere nieuwe taarten in je album zijn ook geweldig !
Wauwie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Julio, gefeliciteerd met je verjaardag! En jij natuurlijk met je man Lara!
Ik vind de taart werkelijk schitterend, mooi maar toch ook stoer. Bijzonder zo met die glanstinten in koper en brons. Helemaal goed dus!
Groetjes, Jozien.
Ooh wauw.. wat een super chique taart zeg! Heel gaaf met die koperen en gouden ringen en ballen!!
Julio, nog gefeliciteerd h
Dit is zonder meer weer een taart die hoge ogen gooit! Prachtig!!
En ook deze is weer helemaal zoals je me altijd versteld doet staan! Mooi en prachtig afgewerkt! En Julio, nog gefelicitaart!
Ah, leuk dat ik die nog even zie! Prachtig is hij! En mooi simpel! Al is het maken ervan vast niet simpel!
Nelleke
Jeetje wat een prachtige taart!!!
Wat heb je dit weer geweldig voor elkaar! 
Zo stijlvol zonder toeters en bellen. Koper en goud doen het ook perfect bij bruin.
Ik zie op de foto het verschil niet tussen de dingen die je gedust of geschilderd hebt. Zie je dat "in het echt" wel en waarom kies je juist voor het een of het ander?
oh............ah................oh...............hij is leuheuk en superstrak en mooie kleuren en ......en ........en ......supergaaf
STUNNING!!!!!!
Wat een prachttaart (voor een prachtvent...)
Gefeliciteerd!
Wat een prachtige kleuren!!!!
Greetz Miranda
Wauw hij is echt heel erg gaaf!!! Wauwie....
Hij is echt super gaaf. Krijg er inspiratie van. Echt HEEEL MOOI
wauwwww...hele mooie taart......ziet er super uit...
jaaa, daar is -ie! Ik vind hem echt supermooi, maar dat wist je al
Wat ik vooral zo bijzonder mooi vind, is de onderste taart, zo knap gebakken he?!
En helemáál niet aangebrand!
Koperrrr rulezzz
Haha Masch, je hebt helemaal gelijk: bij deze dan meid: MET DANK AAN MASCHA HAAR BIJDRAGE VOOR HET BAKKEN VAN DE ONDERSTE GROTE TAART!!
Vast zo wel goed h
Jee Lara wat een toptaart!! Nog van harte aan Julio natuurlijk!! Enne... ook erg mooi op de foto gezet!!
Hey Simone, bedankt, Julio helemaal tevreden nu :-D Maar het was een drama hoor, want mijn taarten zijn altijd pas 's avonds af en dan is het licht zo slecht... :-(
De cars-taart is eindelijk met daglicht genomen en toen kon ik wel even zien wat jouw workshop gedaan had zeg, in 1x een supermooie foto!!
Lieve allemaal, wat een hoop geweldige reacties zeg, dank jullie wel, en bedankt ook voor alle felicitaties voor Julio!! :-)
Voor iedereen die het wil lenen of gebruiken... tuuurlijk!
Voor de vraag of schilderen of dusten: ik heb de ballen van fondant gemaakt, eerst laten drogen op een cocktailprikker en dan geschilderd, 2x want na de eerste keer ziet het er nog rommelig uit. De rondjes heb ik gewoon gedust (die zijn van marsepein) en worden dan helemaal nat met schilderen, dat kan dus niet... helaas waren die heel erg metallic geworden en de geschilderde ballen vrij mat (wel mooi overigens) dus heb ik de ballen ook nog na-gedust, dat ging wel goed (op gewoon droog fondant dusten gaat dus bijna niet tenzij het dezelfde kleur zoals pearl is) en nu werden ze ook mooi metallic. Het duurt even maar dat heb je ook wel wat ;
niet makkelijk een chique taart voor een man, zonder een hobby of zo in verwerkt, maar het is je zeker goed gelukt!
mijn zoontje staat hier te roepen 'ik wil deze taart als ik 21 wordt!" hij is nog maar 4 dus ik kan nog veel oefenen 
en nu ga ik naar je site surfen want de Belgische dames zijn er zo dikwijls over bezig dat er zo'n superlekkere recepten op staan...
Gaaaaaaaaaaaaffffffff!!!!!!!!!! Hij is echt prachtig!! 
wauw ziet er heeel chique uit en heel erg stoer en mannelijk 
ik vind m echt heel gaaf, deze moet ik onthouden voor oudjaar, want op een of andere manier vind ik die daar echt heel erg bij passen 
Hoe heten die potjes in de webshop? Dat goud en koper??
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bling-bling voor...