Re: Herman Brood/ Als ik jou niet had
WOOOW wat een gave taart, kan bijna niet geloven dat hij gepuzzeld is, GEWELDIG GEDAAN

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Herman Brood/ Als ik jou niet had
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
WOOOW wat een gave taart, kan bijna niet geloven dat hij gepuzzeld is, GEWELDIG GEDAAN

GEWELDIG 
Wat een geweldige taart. Helemaal te gek
groetjes Natascha.
wauw!! is dit echt gepuzzeld???? knapppp!!
en weet nu nog niemand wat er staat ipv brood??? ik zie het niet!
wauw!! is dit echt gepuzzeld???? knapppp!!
en weet nu nog niemand wat er staat ipv brood??? ik zie het niet!
Fruit?
Ook ik wil nog even laten weten dat ik HELEMAAL onder de indruk ben van je taart! FANTASTISCH!
Groetjes, Jozien.
WOOOOOOOOOOW!!! jeetje wat ontzettend knap gepuzzeld!!! Hij is niet te onderscheiden van het origineel!
Wauw zeg!!!! 
GEWELDIG!!! 
Niet te geloven, zo gaaf; echt een kopie joh!
En alles gepuzzeld!! Super!
Tjemig he. Deze moet je eigenlijk mailen naar Sandra Brood!
Ik kan echt niet zien dat het gepuzzeld is. 
WAUW SUPER WAUW!!!
Ik mis nu toch wel de link naar je album om in te zoomen!!! 
Volgens mij staat er FEEST!
Ontzettend knap gemaakt!! En idd door mailen naar de familie Brood!
Deze is echt helemaal geweldig! Weer eens heel iets anders en zo mooi gedaan. Super!!!!!!!
knap stukje werk zeg! Mooi hoor, het is net echt...
gr ciska
HUHHHH Gepuzzeld ?????? Ik zou toch echt denken dat het een ouwel is !!! Tjjeeeeeeej zeg, niet te geloven... ik wil inzoomen
Goed zeg !!!!
Wat ik geweldig vind is al jullie reacties. Ik ben daarom vandaag ook wel 10 x naar de site gesurft. Vind het zelf ook altijd leuk om een reactie te plaatsen al heb ik niet altijd tijd maar ook om te krijgen! Zoveel in zo'n korte tijd had ik niet verw8. Das best wel een veer in de kont (wel bekende uitspraak of is het iets fries?)
De Handtekening.....heb ik geprobeerd taart van te maken. Maar omdat ik het zo eng vond is de eerste streep een beetje krom. Mun foodpen kwam dus mooi van pas. Uiteindelijk vinden alle hebbedingetjes hun plekje wel 
En hier is de link van mijn album http://www.mijnalbum.nl/Album=QZ4AVYAP maar het is een gewoon openbaar album dus als je dat aan klikt boven aan en zoekt in Friesland en dan Damwoude dan kom je de albums van mij ook tegen. De geboorte aankondigingen ook 
Naar Fam. Brood mailen das iets wat niet in mijn hoofd op komt omdat ik dat niet aan durf. Daarvoor ben ik nog veels te onzeker en te vroeg in mun 'taartmaakcarriere', ben uiteindelijk nog niet eens 2 maanden los. En zo perfect is het plaatje nou ook weer niet, de zwarte lijntjes vlekken snel, en zelf struikel ik daar wel over. Vond het wel een hele leuke opdracht en puzzelen wordt mijn ding denk ik, boetseren niet zo. De 'klant' was heel tevreden en kreeg vandaag per sms bericht dat hij ook nog heerlijkst was. En daar gaat het uiteindelijk ook om. Wel heeft ze een hele mooie taart mee gekregen voor weinig geld. Prijzen zijn voor mij nog beetje onduidelijk en snap niet waarom voor puzzelen niet meer wordt gerekend. Hier zit n.l. ook veel tijd in.
Wat nog wel leuk is te vermelden is dat mijn fam. en vrienden helemaal mee gaan in mijn nieuwe hobby.................Dozen van mijn zwager gekregen bij de hema vandaan, mooi taart plateau van mijn vriendin enz. Lachuh..als ut nou klei was geweest dan waren ze er vast niet zo in mee gegaan. Ik zit vol van taarten en ik ben ontzettend blij met mijn taartontdekking en deze site.
Bedankt.
niet te geloven , supperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!
Dat is nou taart met de grote K. 
Heel gaaf. 
zie tweemaal hetzelfde ..;dus opdracht gelukt!
Mijn god zeg! Het moet niet gekker worden, deze is echt super!!!!!!
Dit is echt KUNST met een hele grote K!! Meid wat een geweldige taart dit zeg, ben er helemaal weg van!!

Werkelijk schitterend gedaan! Supersuperknap!
Wat een geweldige taart, je hebt het echt super gedaan!
Ik zeg: mailen! 
En dan hier een bericht van 1 van de ontvangers van deze TAART!!!!!
Allereerst een geweldige verrassing om zoiets te krijgen......
Je gelooft je ogen niet.
Het lijkt zo verschrikkelijk goed.
Onze grote complimenten voor de maakster.
( En dank aan de kinderen om dit te bedenken en te regelen!!!!!!!)
Met pijn in ons hart is het kunstwerk aangesneden om te gaan verdelen en te eten.
Een heel bijzondere taart; geweldig om te zien en heerlijk om te eten.
Onze grote dank aan de ontwerpster en maakster
Greetje
Ik vind het echt een hele mooie taart! Ziet er super uit dat plaatje, het lijkt inderdaad net geschilderd (op de foto in ieder geval), heel mooi!
[ik] snap niet waarom voor puzzelen niet meer wordt gerekend. Hier zit n.l. ook veel tijd in.
Ik denk dat dat komt omdat in alle taarten heel veel tijd zit. In puzzelplaatjes zit veel tijd, maar in boetseren nog wel meer, en in 3D taarten ook, dus daarom doen sommige een extra bedrag om te boetseren, omdat daar ook nog eens (veel) meer fondant of marspein in gaat zitten.
Maar je moet natuurlijk zelf doen wat je goed lijkt!
Kanonnen.... wat is dit goed!
Wat een geweldig mooie taart zeg !!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Herman Brood/ Als ik jou niet had