Onderwerp: Valentine........mag hij nog?

vulling: bbr, laagje chocola, chocolade bc lemoncurd
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Valentine........mag hij nog?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

vulling: bbr, laagje chocola, chocolade bc lemoncurd
Ohhh hij is ook weer geweldig!!
Waar halen jullie toch die ijzerdraadjes vandaan, vind ze altijd zo leuk ? Welkoop, boerenbond, Gamma...??
Tuurlijk mag hij nog en vooral zo`n mooie :tumb:
Ohhh hij is ook weer geweldig!!
Waar halen jullie toch die ijzerdraadjes vandaan, vind ze altijd zo leuk ? Welkoop, boerenbond, Gamma...??
Men neme een rol ijzerdraad van de ijzerwarenzaak/gamma/praxis, een potlood en.............draaien maar........om het potlood heen 
Oo echt mooi! Tuurlijk mag deze taart er nog bij!
ik vind m leuk, en fijn om eens GEEN hartvorm te zien! 
ik vind m leuk, en fijn om eens GEEN hartvorm te zien!
dat was wel de wens.....maar die bakvorm heb ik niet 
Hij is trouwens opgehaald uit rotterdam, en naar barendrecht gebracht, en dat voor een taart van 10 euro 
Hij mag zeker nog!!!
Mooi gedaan!
(je ziet hem wel veschijnen in de galerie
)
Martinique schreef:Ohhh hij is ook weer geweldig!!
Men neme een rol ijzerdraad van de ijzerwarenzaak/gamma/praxis, een potlood en.............draaien maar........om het potlood heen
Dat ga ik ook eens proberen! En dan rol je de hartjes/bloemen/etc. dikker uit en daar steek je het ijzerdraadje in? Of steek je het dubbel uit en plak je ze dan aan elkaar op het ijzerdraad?
Zo zie je maar wat mensen overhebben voor een mooie en lekkere en echte taart!
Dat ga ik ook eens proberen! En dan rol je de hartjes/bloemen/etc. dikker uit en daar steek je het ijzerdraadje in? Of steek je het dubbel uit en plak je ze dan aan elkaar op het ijzerdraad?
Ik heb ze dikker uitgestoken, maar als je goed kijkt zie je toch het puntje van het ijzerdraadje door het hartje heen, dit was ook maar de eerste keer
Ik heb es een keer van die sluitstrips van vuilniszakken gestript en over een potlood gerold.. werkt ook prima :-)
Prachtig taartje, die mag zeker nog :-)
Dorieke
Martinique schreef:Dat ga ik ook eens proberen! En dan rol je de hartjes/bloemen/etc. dikker uit en daar steek je het ijzerdraadje in? Of steek je het dubbel uit en plak je ze dan aan elkaar op het ijzerdraad?
Ik heb ze dikker uitgestoken, maar als je goed kijkt zie je toch het puntje van het ijzerdraadje door het hartje heen, dit was ook maar de eerste keer
Als ik goed kijk zie ik het inderdaad, maar het is zeker niet storend. Het geeft gewoon net dat extra's. Een heel leuk speels effect, waar ik zeker ook gebruik van ga maken! Bedankt voor je uitleg!
tuurlijk mag zon prachtige tart nog!
Beautifull! Wat een vrolijke taart. Ik hou zo van al die hartjes!
Hier straalt liefde vanaf en dat mag toch altijd, wat voor dag het ook is.........
Mooi gemaakt.
Groet van Marianne
Wat een mooie Happy Valentine!
Wát een liefde!!! Moooooie taart!!
Tuurlijk mag dat nog! Zo´n mooie taart mag je ons toch niet onthouden!!
Oooooohhhhh.....wat lieeeeeffff.....alles moet je showen h
Heel leuk en Valentijnsdag mag van mij elke dag hoor!

Leuke taart!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Valentine........mag hij nog?