Onderwerp: uitprobeersel traktatie
Mijn dochter is bijna jarig, en ik heb cakehartjes gebakken, om uit te proberen als traktatie. Ze zijn heerlijk, dus zaterdag ga ik er 30 maken!
Groetjes van anita
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » uitprobeersel traktatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn dochter is bijna jarig, en ik heb cakehartjes gebakken, om uit te proberen als traktatie. Ze zijn heerlijk, dus zaterdag ga ik er 30 maken!
ze zien er heerlijk uit! Wat een leuke traktatie zeg! Super!
Wat een supertraktatie
Wat een supertraktatie
Dat dacht ik nou ook!!!
Je dochter zal wel trots op je zijn
wat een leuke traktatie zeg.
Zijn het cakejes of koekjes?
wat een supertraktatie.. Zien er goed uit. hmmm
Dat is een lekkere en mooie traktatie!
Heel mooi gedaan! Weet je ook al hoe je ze gaat presenteren?
Erg leuk!! En lekker
wauw die zien er echt jammie uit!
De hartjes zijn van cake, ik heb er een ijsstokje ingedaan, in gesmolten chocolade gedoopt, en uit laten lekken in lege eierdozen. Ik twijfel nog of ik ze per stuk in een celofaanzakje ga verpakken, of dat ik ze ergens insteek. Als ik ze ergens insteek wordt het gauw topzwaar( die lege eierdoos was natuurlijk ook al omgekiept, heel het aanrecht zat onder de chocolade)
zien er heerlijk uit !!
Dankjewel Anita
Dat ziet er heerlijk uit... Ik maak wel eens van die spiezen met een blokje kaas cocktailworstje augurkje cherry tomaatje en die steek ik in een kool waarvan ik een plakje heb afgesneden zodat ie stabiel staat. Ik pak hem ook nog even in in alu folie.. Waarschijnlijk te laat maar voor een volgende keer misschien?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » uitprobeersel traktatie