Onderwerp: hartjes voor de juffen
Ook nog wat voor de juffen natuurlijk. Hartjes cakejes (gemaakt van fijne cakemix) gedoopt in fondantglazuur uit zo'n emmertje. En ze smaakten naar roze koeken, heerlijk dus.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hartjes voor de juffen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook nog wat voor de juffen natuurlijk. Hartjes cakejes (gemaakt van fijne cakemix) gedoopt in fondantglazuur uit zo'n emmertje. En ze smaakten naar roze koeken, heerlijk dus.
Die zien er heel mooi uit! En lekker zoet: roze koeken, daar zijn onze kinderen gek op!
ziet er leuk uit..
Oooooeee.....roze koeken.......mmmmmmmmmmmm...........zijn niet alleen mijn kinderen gek op maar mama ook!!!
Oh ja....ze zien er fantastisch uit.....bijna vergeten te vermelden.....hi hi hi hi hi hi hi
Wat lieffffffffffff
Ziet er wel heerlijk uit!
En ik ben gek op die roze koeken. Moet ik ook maar zo'n emmer aanschaffen
Een mooie verzameling hartjes!!
Die zien er leuk en lekker uit!!
Jammie, daar lust ik er ook wel een van, nou ja een, hahaha
Groetjes Marlies.
Het klinkt heerlijk en ziet er ook mooi uit! Wat voor emmer heb je gebruikt? Ik ben g
Nou dan moet ik ook een emmer hebben:)
Leuke cake's hoor
Het emmertje komt van de sligro en er staat fondant op maar het is geen rolfondant maar dikke glazuur (denk ik) je moet het smelten tot vloeistof in de magnetron en dan kan je het kleuren en dopen.
Ze zien er heerlijk uit... De juffen vonden het vast ook heerlijk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hartjes voor de juffen