1 Laatst bewerkt door Bien (14-02-2008 13:58)

Onderwerp: Vulkaan

Had gisteren niet goed geteld, maar dit is mijn 93ste taart, voor mijn klant van het eerste uur. Had Sem vorig jaar nog een simpele Bob de Bouwer taart ( als je die terug ziet, hahaha), dit keer wilde hij iets met Dino's. Ik hoopte op een 3D cars, maar helaas (gelukkig heb ik die iemand anders al aan kunnen smeren). Maar moeders had nog een andere wens...hij krijgt van Playmobil een vulkaan die bij de dino's hoort, dus dat vond ze wel leuk.

Merk wel dat als het onderwerp me niet ligt, ik zelf ook niet zo enthousiast ben met maken. Uiteindelijk vond ik het 'uitbarsten' van de vulkaan wel leuk om te doen. Gedaan met candy melts (Thx Koenie), maar die worden niet zo vloeibaar als chocola, dus de lava moest een beetje naar beneden geholpen worden, al met al lijkt het net echt.

En de jarige....glimlach van oor tot oor.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HOAARY6H.jpg

Op naar nummer 100!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Vulkaan

Super leuk zeg Bien! Erg leuke ontwerp!

Groetjes Tweety!

3

Superleuke taart geworden!! Hoe heb je de vulkaan gebakken, in een wondermold oid?

4

COOL....

Groetjes Marlies.

5 Laatst bewerkt door Bien (14-02-2008 13:58)

lang leven de Ikea bol Maaike! Maar er zit ook nog een 20 cm ronde taart onder de bol.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

6

Heel leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

gaaf zeg...

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

8

Natuurlijk glom de jarige van oor tot oor met deze prachtige taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Ik me voorstellen dat Sem dit helemaal te gek vond. Hij is ook super. En die dino is prachtig! Vind hem erg leuk gemaakt zo. Ik heb dat trouwens ook hoor, als het me niet ligt dan vind ik het ook een stuk moeilijker om er in te komen.

Mooi hoor!!!!

11

Oooo, super!!!! Da's een origineeltje, dame!!!

Wat is die dino gaaf gelukt, echt top... ziet er ook zo stoer uit!

Die uitbarsting is ook mooi gelukt... bij jou is dat wel mooi... ik kreeg zo'n vieze rooie drab (had ook een zakje genomen). Misschien verkeerd verwarmd... kan ook...

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

12

Mooie taart, mooie dino, mooi ontwerp.
Leuk gadaan en erg goed verzonnen.

Marleen

13

Nog 7 te gaan ;) en dan het magische getal 100 ;) Ontzettend leuk gemaakt.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

14

Super die dino en die lava: prachtig gedaan!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

15

Een hele stoere taart...mooi gedaan hoor!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

Oh Wow Bien, ik vind hem geweldig! ondanks dat het thema je niet ligt, vind ik hem super leuk. Vooral de Dino is heel mooi!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

17

gaaf hoor! en 100 taarten... wauw :) dat is wel een echt heel erg cool jubileum (waar uiteraard taart bij hoort :P )

18

Gaaf gedaan! De dino is mooi geboetseerd!!
Wauw, 93 taarten al....

Groetjes,
Sandra

19

Ik vind hem onwijs leuk! En terecht die glimlach!!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

20

origineel!  hele leuke taart, vooral je dino is prachtig, ook het lettertype is mooi gedaan.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

21

stoere taart!

22

Heel erg leuk en mooi. Een echte Playmobildino! En taart nummer 100......waarschijnlijk nog voor 1 maart schat ik in ! Succes.

Groet, Jolanda

23

Gaaf project! Maar ik kan me voorstellen dat het niet helemaal 'je ding' was... maar met die dino erbij is 'ie toch top!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

24

Ik vind hem errug stoer zo met de lava eruit (goeie tip trouwens!), mooi gemaakt Bien!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"