Onderwerp: Speculaashart
Ik kon het toch niet over mijn hart krijgen om niets met valentijn te doen dit jaar, dus aan het einde van de middag toch nog maar even een speculaashart gebakken. Toen de kinderen 's avonds op bed lagen nog even versierd met wat rode lettertjes en mooi ingepakt in cellofaan met een kaart en zelfgeschreven gedicht erbij. Vanmorgen belde mijn man en vroeg; heb je die letters er zelf opgemaakt?? Eeehhh eigenlijk heb ik het hart ook zelf gemaakt. Ooo dat is helemaal lekker!! Het hart is vrij groot, hij ligt op een grote taartplateau
De rozen die erbij op de foto staan heb ik dinsdag al gekregen (20 rode, 20 gele en 20 roze/oranje rozen) samen met een etentje! Dus mijn week kan niet meer kapot
O en er is nog meer goed nieuws voor mij, ik mag volgende maand weer rustig gaan beginnen met taarten maken!! Deze week mag ik even niets i.v.m. een overbelasting aan mijn arm/schouder, iemand trok per ongeluk aan mijn arm en dat kunnen de ribbetjes nog niet hebben, maar volgende maand heb ik mijn eerste opdracht van mijn eigen fysiotherapeut. Ik heb hem in gedachten al helemaal klaar want hij gaat de week ervoor op wintersport en daar ga ik iets mee doen.
Nou weer genoeg gekletst voor vandaag!!
Iedereen een fijne valentijsdag!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl