1

Onderwerp: Mijn allereerste opdracht!!

Mijn allereerste opdracht voor een jarig meisje.
Omdat het mijn eerste opdracht is heb ik alleen de onkosten gerekend. De Hello Kitty taart is gevuld met 1e laag: Crispy chocolaagje/aardbeienbavarois
2e laag: aardbeienbavarois/aardbeienjam. Helemaal gedecoreerd met marsepein, behalve de ondergrond van Hello Kitty (ballina).
De cupcakes zijn alleen afgesmeerd met botercreme en versierd met marsepein.
Alles gemaakt op verzoek van de jarige meid zelf.

Ikzelf zie best wel veel negatieve punten (tips altijd welkom), en vind het dus nogal wat om geld te gaan vragen. Maar goed, ze hebben alweer twee (!!) nieuwe taarten besteld. Een voor eerste paasdag en een voor een verjaardag van een 2-jarige.

http://img.photobucket.com/albums/v495/Amy2004/Taart/Afbeelding067.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v495/Amy2004/Taart/Afbeelding068.jpg

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: Mijn allereerste opdracht!!

Nou ik vind jou echt geem beginneling hoor! De taart is prachtig. Ik vind de bloemetjes op de hoekjes ook echt een heel leuk detail. Hoe heb je die zo gemaakt? Met een plunger met reli

3

erg netjes hoor, als ik je de opdracht had gegeven was ik ook dik tevreden geweest!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

4

Nou ik vind ze heel erg leuk en mooi hoor, niets op aan te merken

Gr Bettie

Veel taart plezier

5

Martinique, ze zijn prachtig !! Ik zou je haast op je kop geven, dat je niet meer dan de kostprijs vraagt. Zoals laatst in een ander topic mooi werd verwoord: jij hebt een hobby en daar hoeft niet iedereen van te profiteren. Rijk zul je er toch nooit van worden, maar een extra centje voor het aanschaffen van steeds weer nieuwe spulletjes is toch best meegenomen. Ook ik heb a.s. weekend mijn tweede (en derde) bestellingen van vriendinnetjes. Ik durf daar ook nog niet veel voor te vragen, maar als ik zie, dat de taart van de Hema ook al op Eur 1,-- pp komt, dan durf ik toch wel Eur 1,25 pp te vragen (alleen al voor de smaak.....). En dat moet bij jou toch wel de minimum prijs zijn.........

Groet, Jolanda

6

Wow Martinique,
Ze zijn echt prachtig! Dat je daar geen geld voor durfde te vragen :S  Maar ik snap het wel hoor! Ik deed het precies zo. Maar complimenten. wat een geweldig mooie strakke taart en een super hello kitty :Y  En ook de cupcakes zijn heel mooi gedaan!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

7

Je muizen in kaas cupcakes zijn echt geinig, leuk gedaan.

8

TaartDuo schreef:

Nou ik vind jou echt geem beginneling hoor! De taart is prachtig. Ik vind de bloemetjes op de hoekjes ook echt een heel leuk detail. Hoe heb je die zo gemaakt? Met een plunger met reli

Liefs Martinique

9

Vind het een prachtige taart en super mooi cup cake's.
Dus je kan en mag best wel wat meer vragen hoor,
kan je allerlei leuke taart spulletjes voor kopen.
Niet twijfelen maar doen.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

10

Zo, de eerste keer geld vragen hebben we achter de rug........nou je prijs verhogen :lol: anders kom je nooit aan nieuwe uitstekers etc. etc.
Het is een superleuke taart geworden met een schattige Kitty en je cupcakes zijn ook geweldig
Ik heb nog wel een tip :O Kitty is vrij dik uitgerold en dan zou ik de kantjes wat platdrukken voor een extra 3D effect (ik snijd ook dikker uit en plat de kantjes af)
Zo heb ik dat bij mijn winx taart ook gedaan

Alles goed???? nee 3 fout

11

Carina schreef:

Wow Martinique,
Ze zijn echt prachtig! Dat je daar geen geld voor durfde te vragen :S  Maar ik snap het wel hoor! Ik deed het precies zo. Maar complimenten. wat een geweldig mooie strakke taart en een super hello kitty :Y  En ook de cupcakes zijn heel mooi gedaan!

Ik ben dan zo'n muts h

Liefs Martinique

12

lune schreef:

Zo, de eerste keer geld vragen hebben we achter de rug........nou je prijs verhogen :lol: anders kom je nooit aan nieuwe uitstekers etc. etc.
Het is een superleuke taart geworden met een schattige Kitty en je cupcakes zijn ook geweldig
Ik heb nog wel een tip :O Kitty is vrij dik uitgerold en dan zou ik de kantjes wat platdrukken voor een extra 3D effect (ik snijd ook dikker uit en plat de kantjes af)
Zo heb ik dat bij mijn winx taart ook gedaan

Dat is een supertip, thanks!! Heb er zelf ook wel aangedacht om dat te doen, maar was bang om te taart te verpesten. Gewoon doen dus. Doe je dat als het plaatje al op de taart ligt of al op het puzzelmapje?
Ik moet inderdaad ook meer gaan vragen, maar aan de andere kant ben ik ook zo lang nog niet bezig. Gelukkig weten mijn opdrachtgevers de weg naar hier nog niet te vinden. Anders komen mijn taarten er zo zielig vanaf...whahahaha....

Liefs Martinique

13

Je eerste opdracht is goed geslaagd en je kan daar best 1.60 pp voor rekenen. Hou het schema maar aan van felicitaartjes hoeveel stukjes er uit een taart kunnen. Die van 25 x 25 kan best 20 stukjes uit. Als je het minimale aantal aan houdt van het schema dan komt dat wel aardig uit. Vind ook terecht dat ze je 10 eurie dr over heen gaf, zij zag ook wel dat dit niet ff vlug vlug gemaakt was.

Heel mooi.

Groet van Marianne

14

Een superkitty taart. En die cupcakes zijn ook super

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

Mooie Hello Kitty-taart, leuke cupcakes en alles netjes afgewerkt!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

16

Je eerste opdracht is een feit. Hello Kitty ziet er goed uit!! En nu geld gaan vragen hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

Wat een super hello kitty taart!
Echt geweldig gemaakt!

Groetjes Tweety!

18

Leuk hoor je eerst opdracht en meteen 2 nieuwe,dat zegt genoeg !!!

19

SUPER!!

Ik vind ze GEWELDIG.....
en weer 2 taarten erbij, petje af.

Groetjes Marlies.

20

Nou dat heb je super gedaan hoor! Je kan z

21

Hij is goed gelukt hoor.
Heel erg mooi. En gewoon doen hoor een bepaald bedrag vragen. Bij de bakker betalen ze 1,35 euro voor een gebakje en dat kan vaak niet tippen aan deze mooie taart.

Marleen

3 maal de ingredienten is z

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

23

Ze zijn erg leuk! Maat niet meer doen hoor! Alleen kostprijs vragen dus. Volgende keer, hup! Een paar euro erbij!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

24

Wauw.....super gedaan...enne...meer centjes vragen hoor...dat mag best...gewoon doen en niet twijvelen...vinden ze het te duur, kunnen ze altijd nog naar de bakker voor een onpersoonlijke taart...toch???

Heel veel succes met je nieuwe opdrachten...enne...gefeliciteerd met deze eerste opdracht...TOPPIE...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

25

De taart ziet er op de foto overigens strakker uit dan in het echt hoor.
Maar ik zou wel geld kunnen vragen dus? Ik heb voor de opdrachten die ze nu besteld heeft 1,50 pp gevraagd of is dat teveel.....???

Nee tuurlijk niet. Dat is een heel schappelijke prijs hoor!
En leuk dat ze 's avonds nog mailde. Daar kun je dan altijd zo blij van worden h

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

Berichten [ 1 tot 25 van 29 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste opdracht!!