Onderwerp: bijna 40?
iemand nog een ideetje ? voor iemand die bijna 40 word.
josee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » bijna 40?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
iemand nog een ideetje ? voor iemand die bijna 40 word.
josee
Verkeersbord? (had ik voor mijn man zijn 40e verjaardag gemaakt en iedereen vond het helemaal te gek)
boobs?
(40 but still naughty?)
boobs?
(40 but still naughty?)
hahah erg grappig, die bewaar ik als ik zelf over 5 jaar 40 wordt.
Moet het humor of serieus zijn ? (ligt aan het type man)
Geen erotisch getint in elk geval dus.
kom op jojo, we weten nog bijna niks van die man, alleen dat ie een jaloerse vrouw heeft!!
Hobbies? werk? hij wordt BIJNA 40, dus hij wordt 39? dingetjes waarmee je m kan plagen (kalend oid..)?
Heb werkelijk geen idee verder.
Ken ze ook niet echt onze dochters zitten bij elkaar in de klas das alles.
Hij word idd 39 en vrouwlief vind het leuk om hem te herrinneren dat hij dan bijna 40 is denk ik?
Humor ken ze niet alles is vrij netjes en met merken (veel merken).
josee
Misschien iets van een eindstreep met 40 erbij, een man die ervoor staat en bang kijkt en door anderen naar die streep wordt geduwd? Ik verzin maar even iets simpels
Groetjes, Jozien.
Misschien kun je even googlen op verjaardagskaarten (Engels en Ned) en dan even tussen de abrahamkaarten en zo kijken voor ideeen ...zitten vast leuke tussen waar je de tekst of afbeelding van kunt gebruiken
Ik wilde voor mijn man zijn 39e verjaardag een "simpele" taart maken met in grote letters: "nog lang geen veertig" erop. Dat leek me erg leuk voor een 39e verjaardag.
Uiteindelijk heb ik het niet gedaan maar dat was niet omdat ik het niet leuk vond . Dat was uit veiligheidsoverwegingen
Ik ben geen 40, ik ben 39,95 !!!!
Groetjes, Mireille
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » bijna 40?