26

Re: de laatste 2 van de 6, golftas en Littlest Pet Shop

Thx meiden, het was me het weekend wel, gisterenavond kwam de persoon van de golftas nog visitekaartjes halen voor de visite, want ze vonden hem helemaal te gek, maar ook lekker, sommige zaten al aan hun 2e stukje!?!??! En de Little Pony werd net betaald en ook daar was de visite diep onder de indruk.

En mijn fietsje...ben er helemaal happy mee, had al een bakfiets, een roze, was eigenlijk nog leuker, maar die werd een beetje gammel, dus vandaar een nieuwe, deze mag dan wel saai zwart zijn, maar die pimpen we wel op, hahahaha

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

27

Wauw bien wat heb je weer een mooie taarten gemaakt, echt geweldig,

Veel taart plezier

Wauw,weer mooie taarten en je bakfiets is leuk,ik meende alleen dat het een roze zou worden???

29

hoi,
hele mooie taarten, zeg!
Veel succes met je spaarplan voor de vriezer, als je  dan druk bent dan weet je wel waarvoor ;) :Y
Vanavond komt bij ons de aannemer praten voor de verbouwing dus ik weet hoe het is om een doel te hebben :D

En gááf die bakfiets, ga je er ook mee bezorgen?

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

30

Mijn taarten ermee bezorgen, hahahaha, denk niet dat ie shockproof is. Stuitert erg in die bak hoor. Nee, laten ze ze maar gewoon komen halen!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

31

OH die zijn mooi!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

32

Mooie taarten zijn het weer geworden,de petshop is heel leuk en dat vind ik van je bakfiets ook,gaaf ding!!!!!!

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

33

Ik loop inmiddels een weekend achter en hoop dat dit een wat rustiger weekend is voor je! Maar ook deze twee laatste taarten zijn weer prachtig! En inderdaad of die bakfiets met reclame zo'n goed idee is als je ook nog wat taartloze tijd wil hebben ;) :D ?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"