1

Onderwerp: Goeiemiddag

Net een bestelling bij de webshop geplaatst, en vond het nu wel tijd om mezelf hier ook een keer te registreren.
An-Sofie dus, Belgische, 27 lentes jong. En al van kindsbeen af vertrouwd met taarten. Mijn oma heeft daarvoor gezorgd: heerlijk, al die tijd samen in de keuken. Taarten decoreren was dan weer een onontgonnen terrein, maar ben er onderhand wel verslaafd aan. Kijk mijn ogen uit naar wat er hier allemaal langskomt, en durf mijn eerste bescheiden taartjes hier helemaal niet te tonen nog. Eerst maar nog een beetje oefenen...

Re: Goeiemiddag

welkom bij de club!

saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3 Laatst bewerkt door belinda2905 (06-02-2008 19:28)

Welkom en gewoon laten zien je taarten. Het is zo leuk om anderen je taarten te laten zien en het geeft je echt een trots gevoel. En we hebben vaker eerste taartjes gezien en die waren allemaal prachtig. Gewoon doen dus :Y

4

Welkom AnSofie !
En veel plezier met taartjes maken !

5

Hai AnSofie,

Welkom op het forum. Gewoon laten zien hoor je baksels. We zien hier zovaak eerste baksels, en op welke manier dan ook zijn ze allemaal leuk. Je houd er ook weer leuke tips en idee

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

6

Gezellig dat je het forum komt versterkten

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Doe niet zo gek, ook eerste taartjes zijn er om trots op te zijn en ons te showen en iedereen is beginneling geweest.
Dus gewoon showen die teertjes, en heel veel plezier zowel met bakken als op t forum

Alles goed???? nee 3 fout

8

Altijd fijn nog een belgje te begroeten!

veel plezier en aarzel niet om vragen te stellen ... maar denk er aan dat we ook een FAQ en zoekrobot hebben :cool:

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

9

Dank jullie wel voor het vriendelijke welkom!

Heb net mijn spulletjes uit de webshop binnen, kan niet wachten om weer eens wat te experimenteren. Maar eerst maar genezen, zit momenteel opgescheept met een heel vervelende lichtallergie, en met een zonnebril aan is het binnen niet zo makkelijk werken... Hoop dat ik gauw aan de slag kan!