1

Onderwerp: TaartDuo stelt zich voor!

Hallo mede-taartgekken!
Wij zijn Annemieke en Sharona (moeder en dochter) en zijn sinds een jaartje bezig met taarten maken en versieren. Wij hebben er een nieuwe hobby bij! We vinden het samen heel leuk om telkens weer iets nieuws te bedenken en dat dan uit te proberen. Tot nu toe hebben we al veel verschillende taarten gemaakt, zoals een huis, een stapeltaart, een barbietaart en nog veel meer.
We zijn best wel trots op wat we hebben gemaakt tot nu toe, wij krijgen dan ook veel leuke reacties. Onze volgende opdracht wordt een bruidstaart van 5 lagen, voor komende augustus.
Wij hopen dat we veel leuke idee

2

Re: TaartDuo stelt zich voor!

oe, ben meteen benieuwd wat jullie tot nu toe hebben gemaakt, kunnen jullie dat laten zien in de taartenparade? Mijn moeder is ook door mij aangestoken met het taartenvirus, dus misschien worden mijn moeder en ik in de toekomst ook nog een duo! :)  Maarre... WELKOM!!!!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3 Laatst bewerkt door TaartDuo (25-10-2009 12:49)

geen foto's beschikbaar.

4

wow! wat een prachtige taarten, de strik is wel mijn favoriet!
deze verdienen wel een plaatsje in de taarten parade, dat is zeg maar de "show'off" voor alle taartenbakkers hier...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5 Laatst bewerkt door Esterke (11-02-2008 16:23)

Jeetje wat een mooie taarten!

Hoe en waarvan maak je zo een strik?

Groet
Ester

Wauwwwwwwwwwww wat een mooie taarten hoor en die strik hoe krijgen jullie dat voor elkaar??? ja zo te lezen hebben jullie ook het bakvirus......Welkom

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

Hallo annemieke en sharona,

welkom op het forum. Leuk dat jullie ook besmet zijn met het taartenvirus.
De eerste foto's zien er helemaal te gek uit. Ben helemaal verliefd op die strik
die ziet er echt fantastisch uit! Schitterend gewoon.
Ga zo door, die bruidstaart komt helemaal goed, als ik deze eerdere creaties bekijk kan dat niet anders. Succes!

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

8 Laatst bewerkt door Marjolijn (12-02-2008 18:38)

hee wat leuk joh moeder en dochter!
En nog uit Enschede ook! Nog niet eerder gezien hier. Leuk wat tukkers erbij!:9
welkom op het forum en veel bakplezier!!

9

Hallo Allemaal.
Ik ben blij, dat jullie de taarten mooi vinden. Daar zijn we zelf ook wel erg trots op. We zijn ook nog maar net een klein jaartje aan het prutselen. We hebben tot nu toe nog maar 1 cursus gedaan. De rest gaat uit eigen fantasie en proberen. Nogmaals, bedankt voor de leuke reaktie. Groetjes, Annemieke.

10

De strik is gemaakt van gum paste. samen met een reli

11

Nou welkom zeg. Wat een binnenkomer. Schitterende taarten hebben jullie al gemaakt. Die strik met die roosjes in het midden Echt WAUW

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Die roosjes in het midden van de strik was een pure noodoplossing maar bleek uiteindelijk heel leuk te staan. Eigenlijk moet er namelijk nog een lus in het midden van de strik maar wij hadden geen icing meer om 'm vast te plakken! Dus dan maar met wat roosjes opvullen.. Eigenlijk vind ik hem zelf zo leuker! Trouwens, de taart is niet zwart maar donkerbruin, alleen kun je dat op de foto niet zo goed zien.
Dat was voor ons de eerste keer met chocoladefondant, wij hadden die kleine ''probeerpakjes'' besteld en 1 zo'n pakje was precies genoeg voor 1 klein taartje. In het midden van de taart zat chocolade-botercr

13

Wat een mooie taarten!!! De strik is ook mijn favoriet! Nood oplossing of niet, errug leuk zo!!

Welkom op het forum enne zijn jullie al gewaarschuwd????......'t is namelijk een tikkie verslavend...

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

14 Laatst bewerkt door TaartDuo (25-10-2009 13:28)

geen foto's beschikbaar momenteel