Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » restjes-taart loopt uit de hand... (valentijn)
Heel mooi en dat voor een restjes taart, super!!
Oooooh! Ik ben op dit moment zo'n zelfde taart aan het maken voor 2 valentijnsbestellingen. Ik ben al dagen aan t stressen met de rozen en jij flanst 'm ff in elkaar... GAAF HOOR!!
Groetjes,
Efje
Wauw, wat een mooie taart! Ook voor zomaar!
Greetz Miranda
Super mooie taart. Hele mooie kleur en schitterende rozen. En dat maar zo maar even tussendoor.
Hij is leuheuk, en doe mij ook maar een "zomaar'" taartje, je rozen vind ik prachtig en de rest van de taart ook onwijs leuk (je krijgt vast een heleboel valentijnsvrienden erbij
)
Dat heb je prachtig gedaan ...wat een taartmicrobe al niet kan doen h
Wauw!!
haha restjes taart! wat een prachtige restjes zijn dat zeg. knappe taart.
mooi die crimper gaat dat goed?
Ja met de crimper ging goed... Ik had de marsepein niet te dun uitgerold hoor, kan best zijn dat je er anders misschien doorheen gaat... En eigenlijk moet je ook een strakke bovenrand hebben, en die van mij was toch enigszins rond, maar desondanks vond ik het wel een succes...
Het lot van de taart: (het was best veel, het onderste hart is die vorm van de Xenos...)
De helft van het grote hart is meegegaan naar het werk van mijn man (maw de taart was de avond tevoren om een uur of 10 af en om 6 uur 's ochtends stond het mes er alweer in!), en die is schoon opgegaan. Het kleine hart is verdeeld over de juffen van mijn kinderen, allebei een half hart (werd al gauw door de jongste als een gebroken hart bestempeld, ook triestig!). Van de andere helft van het grote hart zijn nog twee stukken uitgedeeld aan moeders aan het schoolplein en de rest was voor onszelf. Opgeruimd staat netjes!
(nu heb ik nog restanten blauw en groen liggen, die bewaar ik maar voor mijn verjaardag volgende maand!)
O en de rozen zijn niet bijzonder veel werk geweest hoor, oefening baart kunst zullen we maar zeggen! Ik vind ze juist een erg handige oplossing om een taart zonder al teveel moeite snel op te leuken (zeker vergeleken met puzzelen of boetseren...)
Zomaar even HARTstikke mooi!!
Hahahahaha!!! Een beeeetje uit de hand gelopen, inderdaad! 
Als je zo'n opdracht zou krijgen zou je er niet opkomen, maar nu ie uit het blote hoofd is gedaan, heb je werkelijk een schitterend mooie taart weten te maken!
Nou die is wel een feestje waard!!
Prachtige taart!!
Ik wil wel een stukje...
Groetjes Marlies.
Dit is echt prachtig. Ik ben verliefd op de roosjes!!!
Schitterend! Wat kun jij mooie dingen met "restjes"
!
Superchique hoor!!!
Overdrijven is ook een kunst
! Maar ja, als je het eenmaal lekker te pakken hebt, dan kun je ook geen 'simpele' taartjes meer maken misschien? En lelijke roosjes maken dat gaat natuurlijk al helemaal niet....
een heel mooie taart!
Wat een poepie sjieke taart zeg
Wow Lieselotte als dit het resultaat kan zijn van restjes, moet ik het ook eens vaker proberen :-D Wat een supermooie taart zeg, prachtig ook dat goudaccent erbij op de rozen!!
Super, heel mooi, heel stijlvol
Goh en dat noem je een "zomaar taartje"? T is een übersjieke taart!!!! Superstrak en supermooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » restjes-taart loopt uit de hand... (valentijn)