1

Onderwerp: Bratz(pop) op een stapeltaart????

Hallo allemaal,

Ik heb een opdracht voor een stapeltaart. Daarop moet een Bratz op op gezet worden dus geen prinsessentaart waar de rok de taart is.

Ik dacht ik doe die bratzpop zittend op de taart en volgens mij heb ik daar wel eens een taart van gezien op dit forum. Weten jullie welke ik bedoel?

Hebben jullie anders tips hoe ik dit voor elkaar kan krijgen hoe maak ik die pop vast aan de taart bijvoorbeeld.

Alvast Bedankt,

Groetjes Wendy

2

Re: Bratz(pop) op een stapeltaart????

Annette heeft begin deze maand een stapeltaart met Bratz gemaakt, was een plaatje!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Ik denk dat de pop wel errug groot zal zijn hoor in verhouding met de taart, en zeker als de bovenste taart van de stapel wat kleiner is.....
Misschien toch boetseren? Of er een leuke stapel met barbietaart en Bratz erin van maken?

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4 Laatst bewerkt door Bien (12-02-2008 19:56)

Je bedoelt een echte bratzpop, zo een heeft Nimfje een keer gemaakt, geloof ik

Even zoeken op Bratz en dan kom je hem tegen, een bratzpop zittend op een stoel.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!