1

Onderwerp: Amsterdam :D

Ik ga binnenkort op bezoek bij mijn zus in Amsterdam. Ik weet dat daar een soort van kinderfeest winkeltje is vlakbij de albert cuyp. Weten jullie ook wat ze daar precies verkopen? Ook wilton tips?
Weten jullie ook andere winkels waar ik het volgende kan kopen:
wilton tips en andere wilton producten
uitstekers (vooral die van de losse roosblaadjes)
leuke bakvormen
vanille extract ? (geen essence)

dankjewel

2

Re: Amsterdam :D

Ik ben er laatst nog geweest. In de kinderwinkel  verkopen ze niet zoveel bak spullen. Als je bij de taarten van abel rechtdoor loopt op de grote straat ligt er een hele grote professionele kook en bakwinkel. Daar kijk je je ogen uit en verkopen ze heel veel ook van Wilton. Ik weet niet meer hoe de winkel heet ,maar dat kunnen ze je daar in de buurt wel vertellen. En ook even bij "mijn tantes "'taarten kijken of proeven. Veel plezier. Gr Marjon

3

Re: Amsterdam :D

Ja, de winkel die Marjon bedoelt is Duikelman. Die hebben een heel aantal Wilton producten, zit daar vlakbij.
Bij die kinderfeestwinkel hebben ze wel een aantal leuke dingetjes, maar die zijn errug duur en hebben maar heel weinig, een paar uitstekers en malletjes enzo, wel leuk om even te kijken als je in de buurt bent, want die hebben wel weer kleine uistekertjes van Städter (dacht ik).

Mijn website: Presentaart