Onderwerp: Topsy Turvy, Babyshower, Bruiloft, LV tas, Dora, Kasteel, Nacht.
Even weer wat taarten van de laatste 2 weken.
Ben zooo ziek geweest dus heb weer veel hulp van mijn moeder gehad!

Bedankt voor het kijken en jullie ideen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy, Babyshower, Bruiloft, LV tas, Dora, Kasteel, Nacht.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even weer wat taarten van de laatste 2 weken.
Ben zooo ziek geweest dus heb weer veel hulp van mijn moeder gehad!

Bedankt voor het kijken en jullie ideen.
Jee wat een lijst. En ze zijn stuk voor stuk schitterend
Hmmmm, ik weet niet welke ik nou moet kiezen als favoriet! Ik vind de zwangere dame, Bert en Ernie en de tas echt supergaaf geworden. De rest mag er ook absoluut zijn!! 
Schitterend! Echt allemaal!!!
Wat gaaaaaaaafff....Wat veeeeeeel....weet niet wat wat ik zie....
Die met de zwangere dame en de buik zijn wel heeeeeeel erg leuk!!!
grote goedheid wat een produktie...en nog stuk voor stuk zulke mooie ook!!!!!!
Wat een prachtige exemplaren, stuk voor stuk beauty's!!! Mijn favoriet.....de zwangere dame onder de paraplu, wat een ontzettend mooi plaatje, mooie kleuren, de polkadots..helemaal geweldig en tweede favoriet is natuurlijk de dikke buik!!!
Wauw helemaal te gek die taarten de tas en bert en ernie maar die zwangere buik is ook helemaal top WAUWIEEEEEEEEEE
Wauw.. wat een werk
Ik vind vooral de familie eend erg enorm schattig en de zwangere buik ook heel origineel!
Jeetje mineetje wat een produktie, vind ze allemaal even mooi, kan niet kiezen
Wat een produktie zeg! In vind de zwangere taarten heel leuk. En de laatste foto met kind achter Dora is prachtig !
Heeeeel gaa, alle taarten zijn super!
Vooral de eendjes en bert en ernie, maar de buik en dora ook, kan niet kiezen hihi.
Wat een productie. Vervelend dat je zo ziek was. De tas is mijn favoriet!
Greetz Miranda
wauw prachtig!
Dat is weer een flinke lijst! Ik ga voor de tas, die is wel heel gaaf!
Wow wat een productie zeg! Schitterend taarten allemaal.
Beterschap!
Geweldig! En wat een productie. Die duiven zijn super en ... Bert en Ernie natuurlijk ook... en..... en....
Wat een werk zeg!!! Ook ik vind je zwangere buik/dametaart wel heel erg gaaf!!!!
Allemaal anders, maar ik vind ze allemaal mooi. De zwanger vrouw heeft mijn voorkeur, heel erg mooi gemaakt!
Wow, wat een lijst zeg en allemaal heel erg mooi! Het hart met de duiven vind ik het mooist.
mmmmm, ik denk dat ik gewoon maar 's een avondje ga zitten staren naar deze rij......mmmmmmmmmmooi!!!
SOOOWWWWW dan!
Wow mooie taarten zeg!!
Groetjes, Mireille
Nou, allemaal prachtige taarten!! Mijn favo is toch ook die zwangere buik. Die hebben we hier nog niet zijn langs komen
(wel op cakecentral natuurlijk)
zo wat ben jij bezig geweest. Prachtige taartren
GEWELDIG!!!wat een werk allemaal zeg,ik kan niet kiezen,ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig!!!
groetjes danielle
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Topsy Turvy, Babyshower, Bruiloft, LV tas, Dora, Kasteel, Nacht.