1

Onderwerp: miijn eerste taart met fondant!

Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen weekend mijn eerste taart met fondant  gemaakt.
Een vriendin van mij was bevallen en ik vond dit een leuke gelegenheid.
Ik moet zeggen hij was goed gelukt. Een vulling van bokkkepootjes met botercreme extra was erg lekker!!. Er was nog genoeg over, jammer dat ik niet nog een stuk mee naar huis heb genomen.

De volgende keer ga ik een echte meisjes taart maken voor mijn nichtje die een wordt. Hopenlijk gaat deze ook lukken.

Ik heb een foto toegevoegd (als het goed is gegaan dan)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TKARPZHE.jpg
Toedeloe
Ester

2

Re: miijn eerste taart met fondant!

Ja mijn taart staat hier links van mijn tekst. Hmm een beetje klein zo. Hoe krijg ik dit nu in mijn tekst?

Esterke

3 Laatst bewerkt door Sir Kneighf (11-02-2008 10:33)

Hij staat nu in je avatar, inderdaad een beetje te klein om het goed te kunnen zien ;)
Als je wil weten hoe je een foto in je tekst krijgt kan je in de taartenparade bovenaan kijken, daar staat het uitgelegd onder het kopje "Show je taart! (inclusief how-to)". Ben benieuwd!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

4

Hoi...,

Hier dan de grote foto van mijn taart.

Ik had wat poedersuiker op de groene fondant door het uitrollen en draaien en bestrooien van het werkvlak.

Heeft iemand een tip dat dit niet meer gebeurd?

http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-TKARPZHE.jpg

Ester

5

mooie kleur!
Ik had dat ook met de poedersuiker, ik zorg er nu voor dat ik alleen poedersuiker onder de lap heb en niet meer op mn roller. Heb nu ook een pvc buis als roller ipv een houten en dat werkt al een stuk beter.

6

Hoi Ester,

Heb je foto vergroot en in je starttopic gezet ;)
Ziet er goed uit hoor!!
Oh ja, en welkom op dit verslavende forum van een erg verslavende hobby!!! Fijn dat er weer versterking komt in het zuiden! ;) (Kijk ook even bij de workshops  ;))

7

Hele leuke taart! Leuke naam ook (als ons meisje een jongen was geweest, hadden wij ook een Storm!)

Roosje

8

Hij is inderdaad goed gelukt, en meteen al met roosjes en een muisje erbij :thumb:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

Goed gelukt!!
Leuk met dat muisje erop...

Groetjes Marlies.

10

Super taart. Leuk gedaan!!!!

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Wat een leuke taart! Heel erg mooi!

Groetjes Tweety!

12

Goed gedaan! Ben benieuwd naar je meisjestaart!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

13

Nathalie bedankt daarvoor!!

Groet
Ester

14

Dat is een goede start als eerste taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl