Re: Zoo trots op Jack Sparrow!!
Waauw, heel goed!! Echt een supertaart! Ik begrijp dat je er trots op bent!! Super gedaan 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoo trots op Jack Sparrow!!
Waauw, heel goed!! Echt een supertaart! Ik begrijp dat je er trots op bent!! Super gedaan 
Oh Wowwww het is net alsof Jack Sparrow uit je taart komt hihi
Wauw! Jack is goed gelukt hoor!
Echt geweldig!
Zo zeg, wat geweldig!!! Sta echt met een mond vol tanden naar je jack te kijken! Echt fantastisch
Waauuuww weet je zeker dat hij gepuzzeld is en geen ouweldruk is
Geweldig gedaan 
ongelovelijk knap zeg, was er helemaal stil van! tjee wat een pronkstukken, geen wonder dat je hier trots op bent, dat zijn taarten die eigenlijk niet aangesneden mogen worden!
wat mooi!!!!!! 
Hij lijkt je gewoon aan te kijken!! Wat istie gaaf zeg!!!!!!!!!!
OH MY GOD! Dit is echt helemaal te gek. Wat lijkt ie goed zeg!
Hier mag je trots op zijn in het kwadraat zelfs!
Vind je olifant ook helemaal mooi. eignelijk had je ze apart moeten posten. Want hij valt wel een beetje in het niet bij Jack, terwijl ie eignelijk ook zo onwijs mooi is.
ZZZOOO die zijn gaaf .
Hij lijkt echt! Iets jonger dan in het echt, maar dat vinden wij niet erg (dan gaat hij ook langer mee
) Echt super!
Jeeeeeeemig, wat een lekker ding! Eh... taart!

FANTASTISCH !!!!!!!
Hij is echt geweldig Evelien, en hij kijkt zo mooi!
Jeeeeetje Evelien... wat een TOPPER!!!
Dat gezicht..... echt super goed, en die ogen en mond, en en en....
Echt een kunstwerk 
*Glim!* 
Even voor de duidelijkheid het is zeker NÍET mijn eerste puzzeltaart, maar de eerste keer dat ik van een foto ipv. een getekend plaatje, iets namaak.
Dat hij jonger lijkt ben ik het helemaal mee eens! Dat komt door die geweldig mooie gladde en egaal gekleurde marsepein. Dat geeft hem echt een "babyface". Ik heb geprobeerd er wat meer kreukels en gaatjes (pori
Hij lijkt spr
Poeh h
zo he wauw ik ben sprakeloos... wat een knap staaltje werk zeg ongelofelijk... nou deze mag wel een ere plaatjes krijgen hoor, ik vind hem geweldig!
Dat heb je echt heel knap gedaan!
En wat een leuke site heb je zeg, met die lieveheersbeestjes enzo, ziet er goed uit allemaal!
WOW! Echt schitterend zeg! Meteen in mijn favorieten map
Super!!!!!!
jeetje wat een geweldige taart. Val wel in herhaling maar hij is echt helemaal top.
JAAAAA die Jack is gewoon perfect! Aan dat mooie gezicht mag je natuurlijk geen fouten maken en dat heb je dan ook niet gedaan!
wow! ( meer komt er op dit moment niet uit, ben sprakeloos!)
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zoo trots op Jack Sparrow!!