Onderwerp: Winnie de Poeh, handen ineen en Feyenoord
Deze Poeh-taart is gemaakt voor Esmee die vandaag haar 1e verjaardag viert. Simpel gevuld met botercr
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winnie de Poeh, handen ineen en Feyenoord
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze Poeh-taart is gemaakt voor Esmee die vandaag haar 1e verjaardag viert. Simpel gevuld met botercr
strakke taarten zeg, erg mooi!
mooie taarten! Zon feyenoord taart wil ik ook maken voor mn vriend zn verjaardag. Hoop dat ie dan net zo mooi wordt als de jouwe!
Erg leuke taarten! Vooral de eerste vind ik super leuk 
Dat zijn weer drie toppertjes Petra!!
wauw petra ze zijn echt mega strak...knap gedaan,ik ben weg van winnie en vrienden!! Je Feyenoordtaart is ook goed gelukt maar dat ligt hier weer wat gevoeliger

mooie strakke taarten!
Supertaarten. Alledrie
Alledrie prachtig gedaan ..je kan heel mooi boetseren. Vooral WP vind ik snoezig maar dat is ook omdat het zo'n leuk plaatje is ....super
tja, feyenoord ligt hier ook gevoelig, maar oke.......hij is mooi uitgevoerd, winnie is een schatje en je handen ineen vind ik ook super
Dat zijn mooie strakke taarten. Super!
Mooooooooooooooooie taarten, lekker strak!!!
Je pooh vind ik fantastisch gedaan, zooo leuk!
Pooh vind ik mooi gemaakt! Echt super.
Taart nummer 2 had ik moeten maken nadat ik taart nummer 3 voor de dochter en een ajax taart voor de vader had gemaakt..........
woah wat een strakke mooie geweldige taarten. ongelovelijk wat knap om het allemaal zo strak te krijgen! wat een werk zal daar toch elke keer in zitten!
(en lekker vullingen volgens mij) 
Wow wat schitterend strakke mooie taarten zeg!
Ik vindt de handen ineen taart toch heel bijzonder.
Ze zijn alledrie prachtig. Mooi strak! Helemaal top!
Greetz Miranda
Wat zijn ze alle drie mooi en strak gemaakt...
De tweede taart met die handen ineen is een prachtig idee...hoop dat het zo blijft...
Mooie puzzels en superstrak!! Geweldige taarten!
Winnie de pooh is heel mooi, de andere ook hoor maar winnie spreekt iets meer aan
Wauw....
Alle 3 de taarten, SUPER....
Groetjes Marlies.
Die pooh taart is echt super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Winnie de Poeh, handen ineen en Feyenoord