Onderwerp: taarten maken is echt moeilijker dan klussen!!!!
mijn man en dochter zijn op dezelfde dag jarig; twee taarten dus.. voor evy een bratztaart (jawel barbie maar dan...) en voor mijn man een auto taart (hij had net ook een nieuwe auto van de zaak).
in mijn fantasie wordt het altijd prachtig, het resultaat valt daarom dan weer vaak tegen...grrr. (en vooral met alle prachtige taarten op de site :-D )
en een combinatie van alles maar half lezen...dus maar een tulband en geen kleine erbovenop...bratz viel dus alle kanten uit..marsepein viel naar binnen. grrrrr toen cake erin zitten proppen... marsepein zitten te plakken.. ik vond het vreselijk lelijk geworden...maar ach. gelukkig vonden de feestvarkens de taarten wel erg mooi en dat is toch de bedoeling
tessa de vriendin van evy (mijn dochter) heeft geholpen met alle versiering op de bratztaart en floris (10 jaar)(vriend van mijn zoon) heeft geholpen om de auto taart te beschilderen
die wist tenminste hoe dat moest :-D
met andere woorden teamwork! 
gevulde met de aarbeienmousse van koenie...jammie!!!!!!!
bedankt voor het kijken

en tja toen bedacht ik me vanacht dat we nog geen tractaties hadden voor de juffen.... dus voor al het bezoek kwam cakejes gebakken en voor het eerst met icing gewerkt... en o... wat is dit leuk! en tja... nog kleine roosjes met glitter erop... deze vind ik zo mooi! :-D ... 
maar klussen is veeeeeeeeeeel makkelijker! dat lukt tenminste de eerste keer gelijk!!! ik weet dat ik dit leuk vind maar...eh...klussen is denk ik leuker en makkelijker! :-D
(dat doe je toch ook niet, 2 op een dag?) en je taarten zijn hartstikke leuk geworden