Onderwerp: de laatste 2 van de 6, golftas en Littlest Pet Shop
Is het heel erg dat ik even geen taart meer kan zien??? 6 is een beetje teveel in 3 dagen. Van mijn verdiende centjes ga ik nu sparen voor een extra vriezer, zodat ik kapsels ver van te voren kan maken.
Golftas is niet helemaal naar mijn zin, had de clubs mooier willen maken en niet gewoon een houten stokje, maar het ontbrak me een beetje aan de energie om er iets op te verzinnen.

de laatste taart in het rijtje is voor Dyana, die een tijdje geleden al 10 was geworden, maar nu pas haar kinderfeestje vierde. Het is eigenlijk best wel een stoere meid, maar Littlest Pet Shop vind ze nog altijd leuk. Was bang dat ze het misschien te meisjesachtig zou vinden, maar ze vond hem prachtig.
Alles is eigenlijk voorspoedig verlopen dit weekend met deze mega-productie, maar dan zal je altijd zien, bij de laatste taart.....had weer vreselijk ruzie met de tappits!!!
Grappig details, heb niet de leeftijd erop gezet, maar er staan 10 pootafdrukjes op.

en nog een kleine extra.......mijn stickers zitten op mijn nieuwe bakfiets, komen ook nog taartjes en cupcakes bij, maar die stickers komen uit Amerika en die heb ik nog niet binnen, weet ook niet of het wat is, altijd afwachten.
Aan de zijkant staat www.cakesbybien.nl, nog niet een echte eigen site, je wordt gewoon doorgelinkt naar mijn albums, heb het zonder site al druk genoeg!?!?!

en natuurlijk met die reclame op je leuke fiets