Onderwerp: Speciaal taartje voor mijn 5000e bericht op het forum!
Bijna precies een jaar na mijn eerste bericht is het dan zover.... het 5000e!!!!!!!!!
Dat is toch een taartje waard
!
Wat heb ik een hoop geleerd, heel veel plezier gehad met het maken van taarten, het ontvangen van complimentjes, het schrijven op het forum en de ontmoetingen die we ook met elkaar hebben gehad! Allemaal SUPER-bedankt!!!!

Heb gisterenavond nog een geboetseerde Tom Poespoging gedaan, maar dat wilde niet lukken... fondant en Yvonne zijn echt geen vriendjes, ik vind het vies en ook niet fijn om mee te werken
! En Tom Poes is toch echt spierwit!
Daarom dus maar een gezellig bakbeertje
en natuurlijk een taartje, CC's en uiteraard een laptop!
Taartje was supermooi gelukt, dus 3x doorgesneden en gevuld met:
- zwarte bessenjam
- nieuwe toetje van de maand: nougatbavarois met daar bovenop in stukjes gesneden nougat
:P 
- laagje gesmolten chocola
Bekleed met half om half marsepein / chocoladefondant (wat is dat spul stug zeg!).
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"
(je komt toch?
)
(die nouga is idd erg lekker
) en kreeg toen mot met die vieze witte fondant. Hup weg ermee en lekker met marsepein aan de slag! Pas bij het laatste kantrandje onderaan kwam ik op het 'lumineuze
' idee om gewoon half om half (marsepein/witte fondant) te doen, dan werkt het direct een stuk beter. Dat had ik natuurlijk ook meteen voor Tom Poes kunnen proberen en misschien was 'ie dan wel gelukt! Maar goed, jullie houden het tegoed bij berichtje 10.000, bijna 5000 berichten nog om te oefenen!