26

Re: dolfijnentaart a la Annette.

Jeetje, wat een pronkstuk weer. Helemaal super gaaf geweldig!

27

Wauw, wat een plaatje weer! Heel kleurrijk en die dolfijntjes zijn zo lief. Als mijn dochter die ziet, weet ik wel wat ze kiest! En over de achtergrond: ik zou wit doen en dat frutseltje wegshoppen in photoshop. De taart komt er iets meer uit in wit en daar is het tenslotte om te doen.

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

28

Heb de taart van Annette gemist, dus hij is helemaal nieuw voor mij.
En vind het een fantastische taart! Je dolfijnen zijn perfect (die tandjes!) en vind de zilveren visjes super!
Kijk al uit naar volgende week :D

29

Gave taart. Mooie dolfijnen.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

30

prachtig! :Y

ik functioneer alleen op suiker...

31

Wendy, wat een super mooie creatie weer! Echt schitterend.
Ik vindt de witte achtergrond mooier - maar dat komt alleen omdat ik niet van roze houdt :D

Groetjes Tweety!

32

Oooh wat is ie gaaaaaaf geworden Wen!!! Mooi gedaan die bek van die dolfijn (tong/tandjes)... en die zeemeeuwtjes erbij.... :thumb:
Jij kan dat icing altijd zo mooi, die golfjes... :) TOP!!

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

33

Wendy, weer een prachtige taart :thumb: :thumb:

34

Ook wel eens leuk, Wendy die een idee 'leent' bij een ander...
Super nagedaan en eigen dingetjes toegevoegd, ik vind vooral je kopmeeuwtje erg leuk!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

35

wat moet ik hier aan toevoegen..?  Super weer!

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

36

Wat een geweldige taart weer!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

37

Ha, ha na mijn geweldig lijkende petshoptaart zegt mijn zoon nu die wil ik. Nou binnenkort zie je dus een mislukte dolfijntaart.
Deze is echt geweldig.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

38

annette schreef:

Oooh wat is ie gaaaaaaf geworden Wen!!! Mooi gedaan die bek van die dolfijn (tong/tandjes)... en die zeemeeuwtjes erbij.... :thumb:
Jij kan dat icing altijd zo mooi, die golfjes... :) TOP!!

HAHAHAHA, ik zat juist tegen Ruud, jammer dat ik dat icing niet zo mooi kan als Annette. :lol:
Zo zie je maar, we zijn nooit helemaal tevreden en dat is maar goed ook want zo blijven we bijleren. :D

39 Laatst bewerkt door wendy (10-02-2008 14:23)

tom poes schreef:

Ook wel eens leuk, Wendy die een idee 'leent' bij een ander...
Super nagedaan en eigen dingetjes toegevoegd, ik vind vooral je kopmeeuwtje erg leuk!

Hihi, ja, ik vond het natuurlijk weer te kaal bovenop. :S Geen wendy taart zonder overbevolking. :rolleyes:
Gelukkig hebben mijn natuurfriekjes van mannen veeeeel natuurboeken dus was een mooi plaatje van een meeuw snel gevonden. ;)

40

Het maakt me niet uit, de achtergrond. De taart is prachtig!!!! En bak ze, deze week!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

41

nnicole1234 schreef:

Wendy, heb je niet wit inpakpapier wat je er achter kunt houden net als je nu bij dat roze doet ?
Of een witte plaat die je er achter kunt zetten want ik geloof dat ik dat toch mooier vind :)

Ja, dat heb ik inmiddels bij de stippentaart uitgetest. Werd wat somber, was niet zo mooi wit, en mijn poesje kwam dan niet zo goed uit dus voor die een mega druk stipje erachter geplakt. :D
Op zoek naar een rol mooi wit papier dus. ;)
En dat zwarte dingetje weg fotoshoppen. :S Dat lukt me vrees ik niet erg, ben ik geen ster in hoor. Ben blij dat ik de foto's al mooi uit weet te snijen en mijn naam erin kan zetten. ;) :D

zo zo dat was even graven hij zat op blz 7 ondertussen.
je kunt gewoon niet een paar dagen overslaan of je mist gewoon een Wendy taart nou ik heb hem gezien en hij is super( net als de stippen taart die ben ik net ook tegen gekomen dus bij deze een gezamelijke reactie).

helemaal gaaf volgens max ben jij de beste taarten mama van de wereld ( toen ik sip keek zei hij ik bedoel jullie samen natuurlijk).

sas

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

43

duidelijk een prachtige wendy taart!  en zonder de roze achtergrond is het ook heel leuk, dat zwarte stukje stoort me helemaal niet.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

44 Laatst bewerkt door Antoinette (15-02-2008 09:20)

dutchdecorator schreef:

.je kunt gewoon niet een paar dagen overslaan of je mist gewoon een Wendy taart nou ik heb hem gezien en hij is super( net als de stippen taart die ben ik net ook tegen gekomen dus bij deze een gezamelijke reactie).

helemaal gaaf volgens max ben jij de beste taarten mama van de wereld ( toen ik sip keek zei hij ik bedoel jullie samen natuurlijk).

sas

Sas dat zegt Arthur hier ook altijd maar bij mij is het nog niet gelukt om als ik zip kijk om te horen dat ik ook goed doe, ik krijg dan een schouderklopje van Arthur en dan zegt hij tegen me dat ik het ook wel kan>:Y :D :lol: ( van je zoon moet je het maar hebben)
Ik zeg dan altijd tegen Arthur dat hij daarom al een paar keer bij Wendy en fam op visite is geweest omdat mama nu lekker veel kan leren van Wendy.

Wendy het is weer een TOPPERTJE zoals altijd. Leuk om te zien dat je het ontwerp van Annette hebt gebruikt maar er toch geheel je eigen draai aan hebt gegeven.

Pluk de dag!

45

leuke taart! en die dolfijnen doen me een beetje denken aan tex en terry van suske en wiske :P

mooie taart meid!