1

Onderwerp: Mijn eerste puzzeltaart

http://home.casema.nl/marcobresser/02-februari/IMG_0065.jpg

http://home.casema.nl/marcobresser/02-februari/IMG_0064.jpg

Vond het nog erg lastig om de marsepein er netjes over heen te krijgen. Ik denk dat ik het iets te dun heb gedaan want her en der zitten er wat scheurtjes in. Die moest ik dus bedekken met de letters.
Ook zie ik nog bobbels zitten en nog meer dingen waar ik niet zo tevreden over ben, maar ja, aldoende leert men. Ik vond het in elk geval superleuk om te doen! Ik heb eindelijk een hobby gevonden!
De vulling is met banketbakkersroom en een laagje aardbeienmousse.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

2

Re: Mijn eerste puzzeltaart

Ik heb eindelijk een hobby gevonden!

Dát ken ik maar al te goed dat gevoel :D Ik weet ngo dat ik twee jaar terug aan lingo meedeed, en dan moest je op een formulier ook een hobby invullen. Ik dus maar metalmuziek en masseren gedaan, dit is natuurlijk een stuk interessanter ;)

Vind hem trouwesn leuk, en dat te dun beginnen met marsepein ken ik maar al te goed. Ik kan je trouwens wel als tip geven dat je tegen de bobbels het beste botercreme kan gebruiken, die goed glad te maken met een palletmes en je marsepein erop te strijken met een smooter die je in de webshop kan kopen. Sindsdien gaat het bij mij al stukken beter.
OVerigens zijn het tips he, ik vind hem zo ook echt al superschattig :) Is het voor je eigen kindje? Zoja gefeliciteerd met de kleine! :)

3

Ziet er toch geweldig leuk uit!?
En ja..bekleden moet je even door krijgen, maar dat komt wel goed,
vind het puzzelen erg goed gelukt, en de letters zijn ook leuk!
Deze hobby is verslavend hoor..!!(en soms ook duur, dan kan je alles wel gebruiken voor je taartenhobby!)

4

Ik had er ook botercreme op gedaan, hij was superstrak. Komt gewoon omdat het te dun is geweest denk ik. Volgende keer doe ik het weer anders en zo worden ze elke keer weer wat mooier.
Deze taart is inderdaad voor mijn dochter. Ze wordt morgen 1.
Enne..de eerste opdracht heb ik al binnen hoor. Moet over 2 weken een barbapapa taart maken, spannend.

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

5

Ik heb ook al wel een aantal creatieve hobbies gehad, maar dit is toch wel DE hobby hoor! Wat je taart betreft , die ziet er harstikke goed uit!!

Vooral doorgaan en lekker veel oefenen!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

wat issie mooi geworden!

7

Toch heel leuk geworden ondanks je hobbels en bobbels zoals jij dat zegt....

Ja meid, het werkt echt verslavend hoor die taarten maken!!! ha ha ha ha ha.

Mijn jongste vroeg net wanneer ik weer een taartje ga maken.....nu dus....had net zitten bedenken wat voor

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Heel goed gepuzzeld. :thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

Leuke bumba zeg! Heel gaaf gepuzzeld, en de letters zijn heel vrolijk!

Groetjes Tweety!

10

Dat heb je heel mooi gepuzzeld en de letters zijn ook goed gelukt!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

11

Ik ga morgennog een smoother kopen, dan heb ik er twee!!!! Heb ik ook wel nodig :) En iets dikkere marspein kan ook helpen!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

12

Hij ziet er hartstikke leuk uit, knap gedaan
Heb je na het besmeren met botercreme m ff in de koelkast gezet om de boter weer wat op te stijven? dan kan je daarna met een heet palletmes (of groot mes) m aardig glad strijken (schrapen), botercreme hoeft er nl niet dik op. (Ook dit zijn maar tips hoor)
en op een tafelzeil uitrollen wil ook wel helpen, dan kieper je m met zeil en al over de taart en pulk je het zeil eraf.
(bij mij scheelt het trouwens nog steeds per taart of ik het er wel of niet strak omkrijg)

Alles goed???? nee 3 fout

13

En toch vind ik hem prachtig gedaan... leuke vrolijke kleuren, goed gepuzzeld...

Enne... iets dikker is vaak wat beter te verwerken ja!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl