Onderwerp: Brandende taart!
Gespot bij de Bijenkorf, een bruids-stapeltaart van ongeveer 20 cm hoogte. Deze kon ik absoluut niet laten staan. Eigenlijk zonde om op te branden, maar een echte taart eet je toch ook op.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Brandende taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gespot bij de Bijenkorf, een bruids-stapeltaart van ongeveer 20 cm hoogte. Deze kon ik absoluut niet laten staan. Eigenlijk zonde om op te branden, maar een echte taart eet je toch ook op.

Lollig zeg!
ik dacht echt dat er de brand in werdt gezet in een taart:lol:
Hij is leuk
wow die is geinig
hij is leuk!!
oh wat leuk.
wij maken binnenkort onze eerste bruidstaart en ik vind dit wel heel leuk om erbij te doen.. (naast de taart natuurlijk..hihihi als cadeautje vooraf...)
Echt wel leuk!!
ik dacht echt dat er de brand in werdt gezet in een taart:lol:
Hij is leuk
Iemand postte hier eens een foto met verhaal over haar zelf-ontbrandende taart, dat was eerlijk gezegd het eerste beeld dat de titel bij mij opriep

Ja, ze zijn leuk! Volgens mij heb ik ze ook bij Blokker gezien, of waren dat nou van die knijpertjes....hmmm ik weet alleen dat ze daar niet zo mooi afgewerkt waren. (beetje slordig omgesprongen met deicing denk ik
)
Denisjûh schreef:ik dacht echt dat er de brand in werdt gezet in een taart:lol:
Hij is leukIemand postte hier eens een foto met verhaal over haar zelf-ontbrandende taart, dat was eerlijk gezegd het eerste beeld dat de titel bij mij opriep
![]()
whahhaha ja dat was eugenie

Deze wil ik ook wat leuk zeg!!!!!
Ik vind hem prachtig. Zou je zo op je site kunnen zetten als zijnde echt 
Greetz Miranda
Hij is geinig...zou het jammer vinden om hem aan te steken, maar je hebt gelijk...de taart eet je ook gewoon op...
leuk zeg !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Brandende taart!