Onderwerp: eendjes en garfield
hoi hoi,
dit zijn mijn taarten van vandaag, ik ben echt doodmoe.
deze eendjes taart zou eerst niet doorgaan, ze belde me gisterenavond om 21.00 uur of ik hem toch nog wilde maken, '
mijn eerste cupcakeboeket
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eendjes en garfield
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi hoi,
dit zijn mijn taarten van vandaag, ik ben echt doodmoe.
deze eendjes taart zou eerst niet doorgaan, ze belde me gisterenavond om 21.00 uur of ik hem toch nog wilde maken, '
mijn eerste cupcakeboeket
Mooi boeketje, en dan ook nog zo mooi in het zonnetje gefotografeerd. Echt lente boeket.
Garfield wilde niet openen
de eendjes en garfield blijven onzichtbaar, maar het boeket is prachtig!
Wat zijn ze LEUUUUUUK...
Je boeketje in het zonnetje....jaaaa.....lente kom maar....
Tjee! Ik kan me voorstellen dat je moe bent! Dat zijn maar liefst 6 taarten en een cupcake-boeket! En allemaal even mooi
.
Wat een enige taart die met de eendjes!! Garfield ziet er ook goed uit! Het boeket past perfect bij het weertje van vandaag!! Goed gedaan hoor!
Schitterend boeketje zeg! Het zonnetje maakt het echt af!
Zijn die eendjes geboetseerd of echte badeendjes? Ziet er leuk uit.
En Garfield, tja, hij blijft leuk (en populair).
Schitterend boeketje zeg! Het zonnetje maakt het echt af!
Zijn die eendjes geboetseerd of echte badeendjes? Ziet er leuk uit.
En Garfield, tja, hij blijft leuk (en populair).
dankjewel, en nog bedankt voor je hulp wat garfield betreft
Heel leuk gemaakt. Echt super.
Wat een fleurig boeketje, en die Garfield geweldig vind ik hem.
Ik hoop hem gauw ook eens te gaan maken.
Die badeendjes blijven leuk, mooie hoge taart.
Groetjes Marlies.
Wat een werk, ik kan me voorstellen dta je moe bent. Ze zijn wel prachtig geworden! Helemaal lente, het boeketje en Garfield en de eendjes, helemaal leuk!!
ontzettend veel werk maar ze zijn ook ontzettend leuk!!! Nu lekker nagenieten en uitrusten!
Vind je zeepbelletjes h
Érg leuke taarten!! Maar wat een werk zeg!! Pff en dat allemaal op
Leuke taarten, de eentjes vind ik super, garfield gaaf (staat op mijn verlanglijstje) en het cupcakeboeket....lekker lente, super
Prachtige taarten! Het cupcake boeket vind ik erg mooi.
Hele mooie taarten!!!
Maar die met die eendjes vind ik echt SUPER!!! Zoo leuk met die bubbels! enne zijn die eendjes nou van plastic of heb je ze geboetseerd??
Zo mooi wel even weer gedaan.
Garfield ook erg mooi.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
tjonge wat een ongelovelijk mooie taarten zeg
die eenden taart vind ik het mooist wat een mooie eendjes en wat leuk met al die zeepbellen erbij. dat ga ik onthouden
en eh... zijn de eenden nou zelf gemaakt? (alhoewel ik denk als ik naar de taarten kijk dat het ook allemaal handwerk is...) prachtig hoor! wat zal jij lekker slapen straks! 
Wat super leuke taarten zeg! De eendjestaart vindt ik schitterend!
De Garfield is echt een schat, en je cupcake boeket vindt ik erg mooi!
Mijn complimenten!
De Garfieldtaart vind ik geweldig, nu heb ik eindelijk een idee voor de twee kleine bolletjesvormen die ik gekocht heb 
Het boeket en de eendjestaart zijn ook heel mooi! Dat je dat doet in zo'n kort tijdsbestek!
Wat zijn ze allemaal leuk en wat een gehaast met die eendjestaart! Wat knap gemaakt en dat zo snel! Ik ben helemaal verliefd op garfield.............hij is zoooooooooooo leuk!
Wat een supertaarten!! Die met de eendjes ga ik onthouden voor mijn zus, bijna 50 en dol op badeendjes!
wat een gave taarten.....en dat cupcake boeket zo mooi in het zonnetje...super!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » eendjes en garfield