1 Laatst bewerkt door wendy (09-02-2008 10:56)

Onderwerp: dolfijnentaart a la Annette.

Annette, ik zei het bij jou taart al, die wil ik ook wel maken en ik wist iemand die dat graag wilde. Haar moeder vond dolfijnen niet zo leuk, dacht aan een plat plaatje op de taart. Maar toen ik die van jou liet zien was ze om. :D Dus bedankt voor de inspiratie. :Y
Ik heb wel geprobeerd er een beetje een eigen draai aan te geven. Mijn stijltje erdoor te laten komen, naar mijn idee is dat best gelukt. :D

Hij is gevuld met chocoladecreme met kersjes en chocolade stukjes en met kersenjam. Hun favoriet. :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L8KBCRQ8.jpg
De achterkant en zijkanten en bovenaf zijn te zien in mijn album.

O, ik vind het wat lastig dat ik op mijn fotoplekje nu altijd de zwarte friemels op de achtergrond heb zitten, maar ik wil ze ook niet van mijn muur halen. Ben nu dus aan het testen met een achtergrondje. Wat vinden jullie? Leuk zo? Of toch beter zo.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-INFBATUH.jpg

En meteen even alle complimenten voor al het moois dat ik voorbij zie komen op de schaarse tijdstippen dat ik even op het forum kan kijken. Ik mis helaas wel het een en ander maar het is weer zo druk. Volgende week kunnen jullie nog 3 taarten verwachten. :S Daar gaat mijn goede voornemen van, ik maak er niet meer dan 1 in de week. :S :D

2

Re: dolfijnentaart a la Annette.

dit is weer een geweldig mooie taart wendy..jouw stijltje is heeel duidelijk te herkennen.....ik vind deachtegrond met de stippen helemaal super.......

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

3

hoi wendy,

eigenlijk geen tijd maar wil toch even reageren op deze supertaart voor mijn naamgenote. Hij is echt heel leuk geworden, de dolfijnen zijn super en al die oogjes zijn ook zo eigenwijs. Echt heel leuk, enne de stippenachtergrond is ook leuk!!

groetjes chimene
p.s. al mijn taarten zijn te zien op http://www.bijentaart.nl

4

jeetje wat een kunstwerk weer en details, ik zou zeggen met de stippenachtergrond.

5

De dolfijnen hebben echt vriendelijke 'gezichten'. Zoals het hoort bij dolfijnen. Wat een pr8ige taart weer. Maakt volgens mij bij jou niet uit wat voor 8ergrond. Beide keren komt de taart goed tot zijn recht en de mensen letten niet op de 8ergrond. Veel te veel te zien op je taart.

Groet van Marianne

6

oh wat mooi!

7

Prachtige taart weer! Ik vind die roze-stippen-achtergrond heel mooi!

Groetjes, Sylvia

8

Wat een geweldige taart is het geworden, het je eigen draai geven is goed gelukt, het is duidelijk "een Wendy" :Y.
Voor wat betreft de achtergrond heb ik een afwijkende mening :D, bij de witte komt je taart veel mooier/beter uit :Y (geen afleiding ;)).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9

Tssss nou daar verbleekt mijn onderwater tafereeltje dan weer bij.......
Er valt nog een hoop te leren.....

Mooie taart Wendy, heel gaaf gemaakt !!!! zoals altijd....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

10

Je hebt er een prima eigen draai aan gegeven, supertof geworden de taart!!

En qua achtergrond: Hmm maakt niet zoveel uit vind ik, komt bij allebei goed tot zijn recht.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Ooh wat een geweldige taart. En ik vind de witte achtergrond ook mooier. Stoor mij niet aan het ene griebeltje wat je ziet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

OH, die dolfijnen, net echt..
Ik vind het echt een SUPER taart,
ik vind de witte achtergrond wel mooi, komt de taart prachtig uit.

Groetjes Marlies.

13

Ja hoor, Wendy's stijltje is duidelijk te zien.
Prachtige taart weer, en kijk nu al uit naar de volgende drie.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

14

Heel schattig ...die dolfijntjes lijken wel echt! En al er rond is zo fris en .....euh nat?

15

PRACHTIG weer, Wendy! Heel leuk om te zien wat jij gedaan hebt met het idee van Annette. Jouw dolfijnen zijn werkelijk schitterend.... De rest is natuurlijk ook mooi. En ik ga voor de witte achtergrond!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

16

In een woord:......F A N T A S T I S C H.......

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Wat is ie weer mooi. Elke keer slaak ik alleen maar een zucht als ik weer iets van jouw hand zie verschijnen. Ik vind beide achtergronden op de foto kunnen. Ik snap wat jij bedoelt met het zwarte frutseltje, want dat zou mij ook "storen"als je het zo perfect voor elkaar wil krijgen. Ik vond het pakpapier wel een geslaagde keuze, maar jouw taarten kunnen zelfs op de vuilnishoop worden gefotografeerd !

Groet, Jolanda

18

WOW Wendy.Wat een gave taart

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

19

heel erg mooi!

20

DIE is geweldig zeg !!!!!

Ga ik zo meteen aan Dominique laten zien als ze thuis komt....wordt ze zeker weten heel blij van !

21

jemie de pemie....hij is weer eens mega gaaf Wendy!!!!!!
Ook met achtergrondje is leuk gedaan(papier van de blokker?)

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

22

Hij is mooi, net als die van Annet! Je achtergrond is prima zo, mij storen die zwarte friemels niet, maar met dat pakpapier is ook prima, al is het wel een beetje druk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23

Hij is echt heel erg mooi, en ik vind het echt een "wendy's" ;)
en je achtergrondje met stippen vind ik erg leuk, ik dacht meteen: he wat leuk het papiertje ook als achtergrond!

24

Wendy, heb je niet wit inpakpapier wat je er achter kunt houden net als je nu bij dat roze doet ?
Of een witte plaat die je er achter kunt zetten want ik geloof dat ik dat toch mooier vind :)

Super taart~ben gek op dolfijnen en zoiezo, de kleurencombinatie is echt een klapper!!
x mo