1 Laatst bewerkt door ElmaG (25-05-2009 23:13)

Onderwerp: Nou ook maar even voorstellen dan...

Ik ben Elma 38, woon in Rockanje...zuid-hollandse kust. Ben getrouwd, heb 3 zoontjes. En bij toeval op deze site gekomen. Mijn oudste zoon is helemaal idolaat van grondverzetmachines. En via google kwam ik dus op de taart met graafmachine. Hij zag er zooooo gaaf uit! Dus de keuze voor zijn verjaardag was snel gemaakt. Maar ik zeg zulke maken ze niet bij de bakker. (daar vind ik ze dan ook nog is eigenlijk onbetaalbaar :S)

Maar na alles is gelezen en bekeken te hebben, dacht ik oowww... werkt dat zo. Dan moet het mij ook lukken. Ben van huis uit nogal een creabea. Ik maak zelf kleding, brei, knutsel voor de lampionoptochten altijd karren(tjes), bak ook nog wel eens wat. En mijn eerste vak was bloemschikken, dus vrij creatief al zeg ik het zelf.

Dus heb ik vandaag de stoute schoenen aangetrokken, eerst enkele recepten van de site gehaald, toen naar de supermarkt. En als de kids wat meewerken (lees niet teveel aandacht vragen)...kan ik dus straks aan de slag.

Het is van de week Valentijn, de dag erna ben ik jarig. Dan hebben we nog wel een paastaartje nodig....dus voor mijn eerste zoon jarig is, genoeg geoefend om een graafmachinetaart tot stand te brengen. (Alhoewel hij na het bekijken van het forum ook Cars wel heel mooi vond) maar.... zover is mamma nog niet. ;)

Dan wordt mijn moeder dit jaar 60 daar heb ik ook al wat leuks voor gezien. En de jongste hier in huis wordt juli 1, dus een 'Nijntje' zal ook nog wel lukken.

Genoeg redenen dus om dit jaar er een nieuwe hobbie bij te gaan houden....

Dus we gaan ervoor!

(als mijn creatie toonbaar is, zal ik er een foto van plaatsen)

Groetjes, Elma

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

2

Re: Nou ook maar even voorstellen dan...

Hoi Elma.

Welkom op dit gezellige forum. En je creaties gewoon laten zien. Meestal zijn wij zelf te kritisch voor onszelf. Maar een ander niet zo en kun je ook nog eens tips ontvangen waar je weer veel aan kunt hebben

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Welkom op dit verslavend forum!!
Veel bakplezier, je hebt nog genoeg taartjes om te maken zie ik,

Succes, Marlies.

4

Hoi Elma,

Gewoon laten zien hoor je creaties! Zoals Jolanda al zegt, we zijn vaak veel te kritisch op ons eigen werk. Je krijgt hier altijd leuke reacties, en ook altijd opbouwende tips en ideetjes.

Ik wens je heel veel succes en plezier met je nieuwe hobby!

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/