1

Onderwerp: Vrolijk spook taartje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XFL7DL6W.jpg

Weer hartstikke laat met plaatsen maar zat dit x echt in twijfel van ja of te nee. Het is een simpel taartje. Valt me op dat het me steeds makkelijker af gaat en dat ik steeds meer in de gaten krijg wat het allemaal kan hebben en niet. Nou is dit ook geen grote taart.
Mun Sis met kids komen morgen (eigenlijk dus alweer vandaag) gezellig langs want haar man is op wintersport dus gaan we gezellig samenzijn. Lekker eten en wijntje drinken. Maar voor de kids moet je het ook leuk maken. Mijn neefje heeft een vorm van autisme en is een byzonder jochie. Daarom dit taartje. Dit soort afbeeldinkjes kan hij nog zeer waarderen. Tante Marianne gaat punten scoren!!!!
Smaak is nog ff afwachten want.............vulling: de room caramel van Granny W met daarbij vanille kwark en in bovenste laag; laagje chocobotercreme (met sesamstraathazelnootpasta :) er door heen) en slagroom erboven en daar weer boven op hazelnoot krokant (speciaal voor garnering van ijs en taart). Pfoei een test dus.

Groet van Marianne

2

Re: Vrolijk spook taartje

ik vind em leuk!!

3

hahahahaha..nou tante Marianne...hij is super geworden hoor....en ik ben benieuwd naar hoe ie smaakt...komt vast helemaal goed....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

Ooh, wat een lief, mooi spookje!!! Jij bent vast de lievelingstante van je neefjes en nichtjes!! :Y:Y:Y

5

De vulling klinkt bij voorbaat heerlijk. Ben benieuwd of het ook zo was. De kinderen boffen maar met zo'n tante die dit even voor tussendoor in elkaar flanst. Net als bij je Kikkertaart vind ik ook hier de zwarte lijntjes erg leuk/mooi.

Groet, Jolanda

6

Niet zo onzerkr hoor, hij is juist heel er gmooi. Juist door de eenvoud en de zuper afwerking is dit een supertaart. Overigens is eenvoud moeilijker in een taart dan wanneer je lekker los mag gaan met bloempjes enzo hoor.
Vind hem heel leuk, en vooral de onderkant van je spookje dat het zo rimpeld is helemaal top!

7

Ik vind het spookje ook helemaal super. Niet te onzeker zijn. Helmaal niet nodig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Mooie taart!! Leuk dat spookje erop!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Wat een leuke taart. Die plooitjes zijn goed gevonden!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

10

Hij is juist enig! Eenvoudig maar heel mooi en strak uitgevoerd :Y. De vulling klinkt ook verrukkelijk :9!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

11

ik vindt het een hele leuke taart zeg! Mijn dochtertje van 14 maanden zegt nu ook elke keer boe. Moest ik gelijk aan denken toen ik deze taart zag!

Groetjes Tweety!

12

slankesas schreef:

hahahahaha..nou tante Marianne...hij is super geworden hoor....en ik ben benieuwd naar hoe ie smaakt...komt vast helemaal goed....

Helemaal goed gekomen. De vulling is een aanrader. De kids hebben er heerlijkst van gesmuld en wij 'de groten' ook.....

13

Ik vind hem helemaal geweldig. wat een leuk idee en wat goed met die plooien onderin. Dus zeker plaatswaardig!!!!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

14

Wat een geweldig lief spookje...en tante Marianne scoort zeker punten...

Die vulling is zeker spannend...ben benieuwd hoe de reacties zijn...laat je het nog weten?

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl