1

Onderwerp: Wanneer beginnen

Tot nu toe heb ik de taarten altijd de avond ervoor gemaakt (voor het opeten zeg maar...). Maken jullie je taarten ook wel eens al eerder?
Mijn dochter is namenlijk dinsdag jarig, zou ik dan ook al zondag kunnen beginnen of is het dan dinsdag niet lekker meer?

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra

2

Re: Wanneer beginnen

Ik weet z

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik maak ook eigenlijk alles een dag vantevoren (wat me dan enorm nachtwerk oplevert :S) maar het ligt ook een beetje aan de vulling denk ik en bewaar je m in de koelkast of niet.

Maar nu een andere vraag: als je dochter maandag jarig was geweest, en er zou dinsdag nog verlate visite komen, zou je ze een stuk taart voorschotelen, ik heb dat namelijk ook gewoon gedaan..........dus..........ik zou het gewoon doen :Y

Alles goed???? nee 3 fout

4

Je kan hem invriezen. Geen enkel probleem en dan blijft het gewoon goed. En vers!

Er zijn al talloze discussies geweest hierover, meestal reageer ik na een aantal berichten niet meer. Veel taartbarbaren hier op het forum hoor! Mensen die beweren dat een taart na 3, 4 dagen op zijn lekkerst is, die weten niet hoe een

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Marianne schreef:

Ik weet z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

6

Carin schreef:

Je
JA, HET KAN WEL, DE TAART BEDERFT HEUS NIET (gesteld dat je hem in de koelkast bewaart) MAAR HELAAS IS 'IE DINSDAG ECHT NIET LEKKER MEER.

Nee, jij vindt hem dinsdag niet lekker meer ;) Ik wel, trouwens :Y

7

Carin schreef:
Marianne schreef:

Ik weet z

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1