Onderwerp: bewaren
Hoi!
ik ben door de site enthousiast geworden over marsepein taarten. Net m\n eerste gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter. Maar hoe bewaar ik zo\n taart? Kan ie in de koelkast wel of niet afdekken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bewaren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi!
ik ben door de site enthousiast geworden over marsepein taarten. Net m\n eerste gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter. Maar hoe bewaar ik zo\n taart? Kan ie in de koelkast wel of niet afdekken?
hoe lang wil je hem bewaren? En welke vulling heb je?
groetjes anke
de vulling is van banketbakkersroom met water en ik wil m zondag aansnijden.
Vandaag gemaakt & met banketbakkersroom zou ik hem in de koelkast bewaren, op tijd er uit halen zodat-ie tijd heeft om op te drogen (er komt condens op als je hem uit de koelkast haalt).
koelkast op 1 zetten, heb je ook geen last van condens (ik niet en ik heb zelfs een kapot vriesvakje zonder klep in mijn koelkast)
ik haak hier even op in, want ik heb er ook een vraag over.
Kan je de taart met marsepein en vulling zo in de vriezer zetten?
Mijn dochtertje is 1 maart jarig en ik moet ook voor die tijd werken en wil al vast voorwerken.
Ja hoor, geen punt. De
Hoi dames,
Hoelang kan je een taart met slagroomvulling bewaren.(ik heb het zaterdag nodig) en wil het vandaag afmaken kan dat????
Slagroomvulling van woensdag tot zaterdag vind ik wel erg lang, ik geloof dat ik dat zelfs van donderdag tot zaterdag niet zou doen, maar vrijdag op z'n laatst zou maken.
Dit betreft alle vullingen die met slagroom gemaakt zijn? Kan je dan bijv. de bokkepootjes door bbr mengen ipv slagroom? dan kan hij langer staan en ook nog ingevroren worden, zou super zijn hahaha
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar wel regelmatig gelezen op het forum, dat bokkepootjes inderdaad ook door botercr
handig deze bewaar tips! ik was helemaal enthousiast bezig met een taart voor mijn broertjes 'kinderfeestje' toen hij opeens heel erg ziek werd. dus nu moet het uitgesteld worden tot volgende week, maar het kapsel had ik al af, maar dat heb ik nu gewoon zo koud mogelijk gezet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bewaren