51

Re: Taarten update :-)

Hier was ik toch wel even helemaal stil van en zelfs een traanje..... Dank jullie wel voor alle lieve, troostende en opbeurende woorden, voor het verlies van oma en voor mezelf, en voor onze gemaakte taarten!! Deed me echt heel erg goed!!! Wat een kanjers zijn jullie toch zeg!

De vraag over het rechtopstaande girafje: ja inderdaad veel tylose in zijn pootjes, de voorpootjes zijn wat hoger dan de acherpoten en flink wijd geplaatst zodat ie goed in balans staat. Bovenin een stukje spaghetti wat je zo in zijn romp kunt steken, sponses eronder en gelijk zo laten drogen. Ging eigenlijk heel makkelijk (had ik niet verwacht hoor ;) ), de volgende dag koppie erop en manen en staart en geschilderd (dat heeft Julio gedaan, die heeft de vaste hand hier zo ,) :-D) en klaar was het girafje! Groot sukses bij mijn 2-jarige nichtje, die wilde alle beestjes hebben en begon met het olifantje (op haar ijsje :lol:). Ik werd ook uitermate beloond ervoor want ze ging over de telefoon alle dieren opnoemen... smelt, smelt en smelt ;) :-D

En ja voor de vragen over mijn verjaardag, ja ik was vorige week jarig (29e), 3 dagen na de crematie van mijn oma, was wel even een moeilijk moment dat oma niet belde....

Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor alle geschreven woorden, en tot de volgende keer!! Ik kijk nog steeds wel heel veel taart, ook al reageer ik niet zoveel meer!! Sukses allemaal met de creaties!!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

52

Gecondoleerd met het overlijden van je Oma, je heb een prachtige taart voor haar gemaakt.
En die andere taarten zijn ook weer plaatjes.
Lara ik wens je heel veel sterkte en dat al je krachten maar gauw weer terug mogen komen.

groet Ann

groetjes van Ann

53

Lara,

Ik vind t knap dat je zo'n lieve taart voor je oma hebt gemaakt, heel veel sterkte met t verlies.

Daarnaast vind ik die knuffeltaart echt superrrrr, knap werk. En ook je Cars stapeltje ziet er goed uit.

Stuk voor stuk weer mooie creaties hoor.

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

54

Ik miste je prachtige taartjes al! :D
Fijn dat je weer even post en dat je ondanks alles toch nog een paar supermooie taartjes hebt gemaakt.
Sterkte, hoop dat je snel weer een beetje herstelt!

55

Lara ook nog een dikke knuffel van mij omdat je je oma niet meer bij je hebt, het verdriet slijt niet echt vind ik, ik mis de mijne nog altijd, zeker op speciale momenten.

verder wou ik zeggen dat dit prachttaarten zijn! die giraf is geweldig, en van alle cars taarten op het forum hier is deze misschien wel de allermooiste.

jouw taarten zijn echt top!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

56

tsjee veel sterkte meid. en je taarten zijn prachtig, ik hoop dat je daar energie uit kan halen.

ik vind vooral je taart voor noah prachtig! heel lief met die knuffels!
echt heel mooi allemaal!