Onderwerp: rozen-kitsch-taart
Een overheerlijke chocoladecake, besprenkeld met Baileys en een laagje meringue-botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rozen-kitsch-taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een overheerlijke chocoladecake, besprenkeld met Baileys en een laagje meringue-botercr
Ik heb net gegeten maar krijg nu alweer trek 
Mooie taart!
Ziet er zeer smakelijk en mooi uit. Mooi gespoten roosjes!
Die ziet er heel erg leuk en lekker uit!!
Wat bedoel je met die vulling van pralines and cream??Ik ken zelf alleen de versie van de HagenDazz ijs!!!
Het is van het merk Lorann en Amerikaans, het smaakt wat koffie-karamel-achtig. Als je het ergens tegenkomt, het is zeker een aanrader ! De flesjes zijn klein maar de smaken zijn supergeconcentreerd, je hebt er dus heel weinig van nodig. De bananacream is ook heeeeel lekker.
MMm, dat zou nu lekker zijn als toetje!
heerlijk!!
Heel erg mooi! Lekker kitsch inderdaad!
Greetz Miranda
Oooh wat mooi en lijkt me erg lekker
Mmmmmmm. wat klinkt dit lekker. Wil 'm zeker eens proberen. Was daarom ook benieuwd naar je uitleg over de Pralines and Cream. Haal je dit bij de slijter?
Nee, het komt uit de US. Het is te bestellen via het web en het merk is Lorann. Als je dit intikt bij Ebay, dan kom je er een heleboel tegen.
de taart ziet er super uit en de vulling klinkt..mmmmmmmmmmmmmmmmmm
zo das toch wel een ultaniem toetje
die is lekker lijk me ! Waar heb je dat smaakje vandaan ? Al die oils en zo zou ik ook graag eens uitproberen. daar zitten zo heerlijke smaken tussen, enfin, ze klinken lekker zoals de princess flavor.
Mooie roosjes zijn dat, zeker de kleintjes .
Mooie strakke taart!! Ziet er ook lekker uit!
Wat ziet deze er heerlijk en mooi uit. Prachtige kleuren!
De snelle roosjes heb ik gemaakt volgens de howto van Karentje. Ik heb de smaakjes besteld bij Sweetgraces, die verscheept wereldwijd en alles is tot nu toe prima verlopen.
Jummie! Lekker
Wow, ziet er echt leuk uit! Wat een boel werk al die roosjes maken!
Vind de kleur ook errug mooi en de zijkanten. Past precies bij de leuke roosjes. En de binnenkant ziet dr perfectemento uit..............strakjes net stuk taart gehad maar een stukje van de jouwe zou ik nu best lusten. Jeetje..............marianne gaat vast kilooooossss aan komen de komende tijd (en).
Groet van Marianne
Wat is ie mooi, en die kleur ,geweldig
Je vulling lijkt me heerijk....mmmmmmmmm
En je taart ziet er heel leuk uit!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rozen-kitsch-taart