1

Onderwerp: het wachten is op de baby!

inmiddels is onze schoonzus alweer 6 dagen overtijd! Het wordt dus erg spannend! Als alles goed gaat wil ik een geboortetaart gaan maken, waarvoor ik al aan het boetseren geweest ben:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AYPWDQMP.jpg

2

Re: het wachten is op de baby!

Gave baby! Horen al die beertjes op de achtergrond er ook bij?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Wat een moppie!!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

4

heel mooi!

5

wauw..prachtig..hoe heb je dat gezichtje zo mooi gekregen?

6

Wat is het een dotje... Spannend hoor! Nog ff wachten en dan kantie op de taart!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

7

Carin schreef:

ja die horen er ook bij. Ik heb 'r 8 gemaakt en nu, voor elke beer een letter om vast te houden. En nu maar hopen dat het allemaal goed gaat, maar ook; of de naam niet langer is dan 8 letters!

Wat een snoezig babietje!!!!

9

aaa wat een schatje zeg! Ben zo benieuwd naar de baby, en de taart ;)

Groetjes Tweety!

10

jan-willem,  hendrik-jan en al dat soort samengestelde namen? Hihiihihi....ik denk dat je wel goed zit met je 8 beren,want t kostte me moeite om een naam te bedenken die langer was dan 8 letters

11

chokoala schreef:

jan-willem,  hendrik-jan en al dat soort samengestelde namen? Hihiihihi....ik denk dat je wel goed zit met je 8 beren,want t kostte me moeite om een naam te bedenken die langer was dan 8 letters

pff, gelukkig maar!

12

Lief babietje!! Ben benieuwd naar je taart die erbij gaat komen!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

13

willeke k schreef:
Carin schreef:

ja die horen er ook bij. Ik heb 'r 8 gemaakt en nu, voor elke beer een letter om vast te houden. En nu maar hopen dat het allemaal goed gaat, maar ook; of de naam niet langer is dan 8 letters!

Marie-Louise
Louise-Henriette
Verder kom ik even niet. En voor jongens is het helemaal moeilijk om een naam van meer dan 8 letters te bedenken. Dus het lijkt me dat je met 8 beren helemaal goed zit.

Maarre.... stel nou dat ze de baby Bo noemen (kan zowel voor een jongen als voor een meisje)... dan heb je 6 beren tev

Groetjes, Carin

14

Ah wat een lief baby'tje!! En die beertjes zijn gááf!! En wat een goed idee om ze de letters vast te laten houden.. Ik mag ook nog een geboortetaartje maken, dus ik houdt dit even in gedachten :D

15 Laatst bewerkt door willeke k (06-02-2008 21:56)

Carin schreef:
willeke k schreef:
Carin schreef:

Marie-Louise
Louise-Henriette
Verder kom ik even niet. En voor jongens is het helemaal moeilijk om een naam van meer dan 8 letters te bedenken. Dus het lijkt me dat je met 8 beren helemaal goed zit.

Maarre.... stel nou dat ze de baby Bo noemen (kan zowel voor een jongen als voor een meisje)... dan heb je 6 beren tev

16

Heb je die dan gegoten in een malletje ofzo... of kan je ook met chocolade boetseren??? (of is Carin nu dom aan het doen :D)

Sorry hoor... Carin is helemaal niet nieuwsgierig... maar ze wil wel graag alles weten :lol:

Groetjes, Carin

17

Carin schreef:

Heb je die dan gegoten in een malletje ofzo... of kan je ook met chocolade boetseren??? (of is Carin nu dom aan het doen :D)

Sorry hoor... Carin is helemaal niet nieuwsgierig... maar ze wil wel graag alles weten :lol:

nee, ik maak zelf chocoladeklei! Kijk maar bij ingezonden recepten en tik dan kneedbare chocola in! Is heel leuk, en ook heel lekker! Enne, als je niet nieuwsgierig bent, kom je ook heel veel niet te weten!

18

Super gedaan! Leuke baby.
Krijgt hij of zij ok nog een rose of blauw mutsje op? hihihi
We zijn helemaal niet nieuwschierig of zo hoor.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

19

Ooooh maak je die zelf. Dat is best veel kneden enzo toch? Of is het niet hetzelfde als de chocolat leather die een paar maanden geleden gepost is door "een zeker iemand"? Veel kneden kunnen mijn handjes helaas niet :s dus koop ik het maar beter kant en klaar. Maar de jouwe is vast lekkerder!!!!
Ik heb dus laatst zo'n emmer chocoladerolfondant van Bakels gekocht. Ook erg lekker. En lekker makkelijk.

Groetjes, Carin

20

Wauw wat een mooie baby. En wat een super idee om die beertjes de letters vast te laten houden.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

21

super baby...en die beertjes wat een leuk idee om ze de letters van de naam vast te laten houden!!! we wachten met spanning mee af of je genoeg beertjes hebt...maar mij lijkt vanwel hoor!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

22

Gaafe baby zeg! Dat gezichtje is zoooo mooi!
Enne jongens namen?
Jari-Alexander
Nigel-Anthony

zo heten de mijne:D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

23

Carin schreef:

Ooooh maak je die zelf. Dat is best veel kneden enzo toch? Of is het niet hetzelfde als de chocolat leather die een paar maanden geleden gepost is door "een zeker iemand"? Veel kneden kunnen mijn handjes helaas niet :s dus koop ik het maar beter kant en klaar. Maar de jouwe is vast lekkerder!!!!
Ik heb dus laatst zo'n emmer chocoladerolfondant van Bakels gekocht. Ook erg lekker. En lekker makkelijk.

opzich valt het kneden mee. Eerst chocola smelten, dan die stroop erbij, dan goed afkoelen. Daarna warm laten worden (in de hand ofzo) dan is het al vrij snel soepel!

24

eindelijk is ze er dan: Rosanne (dus 1 beertje over, hihi)
De taart staat bij de taartenparade, ik ben alleen zo stom geweest om de mooiste foto te wissen! (de foto van de hele taart)

Berichten [ 24 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren