Re: behangen taart
leuk!!!
Saskia
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » behangen taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
leuk!!!
Saskia
Wat gááf zeg!! Echt een super idee 
Wat leuk! Mag ik vragen hoe je die bloemetjes gemaakt hebt? Met zo'n kleine uitsteker van 8mm? 'k vind ze zo schattig!
Superorigineel idee zeg!!!!!!!!!!!! En ook mooi uitgevoerd 
Heel mooi!!
Wat een onzettend gaaf idee!! En chique istie ook!!
super bedacht zeg,erg origineel!! En niet onbelangrijk hij is nog kei leuk gewordne ook..mooi behangetje
gave taart!!!
Geweldig die behangrolletjes en dan nog zo netjes afgewerkt met al die kleine bloemetjes! Mooie taart hoor!
Super leuke taart, en idd een hele mooie kleur rood 
Wat leuk! Mag ik vragen hoe je die bloemetjes gemaakt hebt? Met zo'n kleine uitsteker van 8mm? 'k vind ze zo schattig!
De bloemetjes zijn inderdaad met de kleinste blossom small uitsteker gemaakt. Het onderrandje met de grootste van die set (13 mm) en dan door de helft langs het randje plakken. Ben echt wel blij met dat setje, kan in veel situaties gebruikt worden!
ORGINEEL!!!!! Heel leuk gemaakt!!
Erg leuk en gaaf bedacht! 
Hij ziet er ook nog eens goed strak uit!
Mooie kleurencombi!
@kokkie
De kleur rood heb ik "gevonden" hier op het forum, het is helder rood met iets blauw en bruin erdoor, en dan maar mengen tot je de goede kleur hebt......
Hartstikke bedankt; ga ik zeker ook eens proberen!
groetjes Wendy
Geweldig! Helemaal goed! Knap hoor!
Greetz Miranda
Wat een leuk idee!! En zo prachtig uitgevoerd!! Super!!
groetjes,
Dorieke
da's leuk!! heel erg lief en 't is inderdaad duidelijk behang! knap!
heel erg leuk! dat behang lijkt net echt joh 
en erg chique
daar zullen ze na die klus wel pap van gelusten hebben
(okay vreemde zin
)
Supergrappig. Sjiek, lekker strak, maar toch ook weer heel grappig. Heel leuk idee, hoor!
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha........hij is werkelijk stik leuk........chic en origineel....
super taart, heel erg origineel en inderdaad mooie kleur, hoop dat ze het net zo leuk vinden als wij hier allemaal. (maar dat geloof ik wel hahaha)
tis te hopen dat ze nog behang kunnen zien :lol maar na dit taartje willen ze bij jou misschien ook behangen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » behangen taart