Re: Taarten update :-)
aaaa, Girafje is zo lief als ik al dacht hoor. 
De rest is ook super.... NATUURLIJK.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taarten update :-)
aaaa, Girafje is zo lief als ik al dacht hoor. 
De rest is ook super.... NATUURLIJK.

Het knuffeltaartje is echt super, geweldig dat je toch nog tijd en moed hebt om taarten te maken, bedankt voor het showen, ze zijn prachtig, Sterkte
Jolanda
W
O
W
Die taarten van jou zijn echt moooooooooiiiiiiiiii
Groetjes, Mireille
Stuk voor stuk prachtige taarten. Veel sterkte met het verlies.
Goh Lara toch, gecondoleerd met je oma, wat heb je voor haar een mooie taart gemaakt. Je kan zien dat die met veel liefde is gemaakt.
Vervelend dat je je niet lekker voelde de laatste tijd.
Alle taartjes zijn heel erg mooi! Lief van Julio dat hij jou zo wilde helpen 
Als vanouds
:D:D Mooi dus!
Heel bijzonder de taart voor je oma. De tekst erop vind mooi. Ja en van die andere taarten kun je alleen maar zeggen dat ze GEWELDIG zijn. Die Cars taart, auto, lijkt me zo moeilijk.
Het L&J-team is weer bezig geweest
!
De winter is al nooit jouw beste seizoen, maar met dit 'drie-delige-januari-grijs' worden zelfs gezonde mensen een beetje lusteloos! Wat dat betreft mag het van mij gauw lente worden, hoop dat jij dan ook weer wat beter functioneert... Hoe is het eigenlijk met de Spanje plannen? Loopt dat nog of is dat van de baan?
Het overlijden van je oma zal er ook geen goed aan hebben gedaan, emotionele zaken kosten ook altijd zoveel energie...
Desondanks heb je met al je schitterende roosje toch op een bijzondere manier afscheid van haar kunnen nemen al was je dan niet bij de plechtigheid. Ook de komende tijd nog sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Gelukkig was er daarna toch weer ruimte voor vrolijkere taarten, super knap hoor om met weinig energie zoveel moois te maken, je gebruikt je energie in ieder geval heeeeel effecient! De beestjes zijn echt top!
gecondoleerd met je oma, he dat zijn altijd nare berichten en helemaal als je er niet bij kan zijn omdat het gewoonweg niet gaat, wel een heel mooi idee dat de taart bij je familie aanwezig is. hij is dan ook heel bijzonder mooi.
Innige deelneming met het overlijden van je oma.
Ook nog veel sterkte met je gezondheid.
Je taartjes zien er super uit ...vooral dat girafke is zoooo zoet ...en dat terwijl jij het zo moeilijk hebt (jij was ook jarig? ...nog een dikke proficiat) ...chapeau hoor!!
Meid, gecondoleerd met het verlies van je oma ! Je kan weer zien dat je hart en ziel in al je taarten zit !
Gecondoleerd met het verlies van oma.
Hele mooie taarten, ik vind de knuffels de mooiste maar het hart voor oma de speciaalste.
Lara, wat heb je weer een prachtige taarten gemaakt!
Wat verdrietig dat je oma is overleden en dat je niet naar haar crematie kon..

Maar je hebt een prachtige taart voor haar gemaakt 
Super schattig ook je geboorte taartje, mooi geboetseerd
Cars is ook top!!
Nu weer even bijkomen h
Ook van mij gecondoleerd... Ik vind je Rosegarden prachtig, een mooie gedachte om je oma toe te wensen daarin rond te mogen wandelen daarboven....
Voor jezelf ook sterkte, gelukkig dat het weer iets beter gaat, geniet ervan!
Groetjes, Jozien.
PS: Je andere taarten zijn (natuurlijk) ook schitterend, weer complimenten voor Julio's boetseerkunsten!
Ik ben toevallig net met een taart bezig waar op komt te staan: circle of life...en dat kom ik precies hier in jouw taarten tegen! Een mooie taart voor je oma's begrafenis en een geboortetaart voor je neefje....HEt is niet makkelijk, maar wel mooi zo!
Jullie Carstaart is geweldig!
Heel veel sterkte...dat op meerdere fronten de zon weer mag gaan schijnen!
Oh, Lara, ik miste je al! Wat naar van je oma, en ik wist eigenlijk niet dat je in de winter gezondheidsproblemen hebt (of misschien wel altijd) Ik weet natuurlijk ook helemaal niks van je, behalve dat je zo'n prachtige taarten schept, zoals ook weer deze voor oma en dat superschattige girafje! Sterkte lieverd en hopelijk snel weer meer energie!
Wat vervelend zeg dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op! Afscheid nemen van iemand met wie je close bent, valt altijd zwaar. Veel sterkte gewenst hiermee!
Dan je taarten:
een heel lief afscheidshartje!
prachtig geboetseerde dieren
en een geweldige Cars-taart!
Wat vormen jij en je man een TEAM!
Lara en Julio... gecondoleerd met het verlies van oma.
Wat een prachtige afscheidstaart heb je voor haar kunnen maken, Lara... de tekst is zo mooi.
De knuffeltaart en de Cars zijn ook schitterend... zo strak, zo detailistisch, zo knap afgewerkt... 
Hallo Lara en Julio,
Complimenten voor jullie pracht creaties.
veel sterkte met het verlies van Oma. Heb vooral steun aan elkaar (en jullie taart hobby) ik blijf jullie kunstwerken volgen, ook al reageer ik niet altijd 
Alledrie prachtig. Vooral die giraf doet mijn hartje smelten!
Greetz Miranda
Zware tijden meis :-( Veel sterkte. En ondanks alles toch prachtige taarten weer!!!!
Dorieke
Ach gossie, Lara, wat ligt dat dan toch weer dicht bij elkaar he; geboorte en overlijden... 
Gecondoleerd met je oma... Mooi gebaar zo'n taart!
En die geboortetaart wat een lieffie!!
Flink wat tylose in de poten van de giraf?!
En je Carstaart is ook super!
Wat een mooi gebaar voor je oma en wat een schitterende taarten heb je gemaakt. Debby Brown-material! Dit ziet er nu echt super professioneel uit!
De liefde voor je oma straalt van je taart af, heel veel sterkte met het verlies.
En natuurlijk ook met je gezondheid.
Je geboortetaartje vind ik geweldig, super die rechtopstaande giraf en cars is helemaal af 
Ik ben verliefd op het girafje! Wat een prachtige taarten weer!
Gecondoleerd met je oma. Dat soort verdrietige gebeurtenissen kosten helaas karrevrachten aan energie en als je daar al tekort van hebt heb je op dat moment gewoon even nergens anders energie voor. Gezellig dat je weer op het forum bent!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taarten update :-)